عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از بررسی اقدامات شرکت ملی نفت پیرامون افزایش تولید گاز و نفت در سال ۱۴۰۱ و انجام تکالیف وزارت نفت در این حوزه خبر داد.
plusresetminus
اقدامات شرکت ملی نفت در حوزه افزایش تولید گاز و نفت بررسی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، عبدالعلی رحیمی مظفری، در تشریح نشست امروز (دو شنبه ۲۰ شهریور ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دستور کار امروز کمیسیون انرژی استماع گزارش مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درخصوص توسعه و فشارافزایی پارس جنوبی، بهینه سازی، مهار گازهای مشعل، میزان تولید، صادرات و ذخایر نفت و تحویلی به پالایشگاهها بود. همچنین در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون افزایش تولید گاز و نفت در سال ۱۴۰۱ و انجام تکالیف وزارت نفت در این حوزه ارائه شد.
نماینده سروستان، کوار و خرامه درمجلس عنوان کرد: در ادامه نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت و ظرفیت‌های ایجاد شده در هر میدان و اقدامات انجام شده در حوزه مهار گازهای مشعل‌ها ارائه شد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین گزارشی مفصلی از توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی و اقدامات انجام شده در میادین مشترک گازی ارائه کرده و سپس نمایندگان نیز هر کدام نقطه نظرات خودشان را پیرامون گزارشات ارائه شده مطرح کردند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjtaev.uqeyhzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما