نمایشگاه ایران پلاست الگویی موفق از مشارکت گسترده میان مجتمع های پلیمری، صنایع پایین دستی پتروشیمی و سازندگان توانمند ایرانی است که می تواند مسیر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی را تسهیل کند.
plusresetminus
ایران پلاست رویدادی مهم در مسیر تکمیل زنجیره ارزش صنایع پلیمری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، فرید دوستی مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست اظهار کرد: در نمایشگاه ایران پلاست امسال، تعداد قابل توجهی از شخصیت های ملی و بین المللی در این رویداد بزرگ نمایشگاهی حضور خواهند یافت.
رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که از بیش از ۳۰۰ مهمان خارجی نیز برای حضور دعوت به عمل آمده است گفت: نمایشگاه ایران پلاست، یکی از رویدادهای مهم در بازار محصولات پلیمری داخلی و منطقه است که با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل برگزار می شود.
وی با بیان این که درهفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ۲۰ سفیر حضورخواهند داشت گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده انعقاد بیش از ۶ قرارداد نهایی شده است و بیش از۱۰ تفاهم نامه نیز میان فعالان صنعت ارزش آفرین پتروشیمی ایران در روزهای برگزاری نمایشگاه به امضا خواهد رسید.
مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست افزود: در نمایشگاه هفدهم ایران پلاست قراردادها و تفاهم نامه هایی نیز با پژوهشگاه صنعت نفت به امضا خواهد رسید.
دوستی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال ۲۰ عنوان پنل و کارگاه اموزشی و تخصصی برگزار می شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcg779q.ak9zz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما