در پی تخریب‌های اخیر و اخبار کذبی با موضوع حقوق احدی از کارکنان این مجموعه که طی روز‌های گذشته با سند سازی بر علیه پتروشیمی مروارید با هدف خاص منتشر گردیده است.
plusresetminus
روابط عمومی پتروشیمی مروارید انتشار یک خبر در فضای مجازی را تکذیب کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مطالب منتشره توسط افراد معلوم الحالی که بدنبال ایجاد تنش در این واحد تولیدی که تاکنون عملکرد برجسته‌ای داشته است را تکذیب، نمود. این روابط عمومی ضمن تاکید بر جعلی بودن خبر یاد شده بر لزوم دقت بیشتر در بازنشر مطالب و توجه جدی‌تر به صحت سنجی پیش از فرآیند باز نشر اخبار تاکید نموده و اعلام میدارد این اخبار کذب صرفا به جهت تشویش اذهان مدیران دلسوز و مردم انقلابی و زیر سوال بردن عملکرد مطلوب نیرو‌های جهادی پتروشیمی مروارید توسط افراد معلوم الحال جعل و منتشر می‌شود. همچنین این روابط عمومی، حق پیگیری حقوقی در خصوص جعل انتشار اخبار ناصحیح منتصب مذکور را برای خویش محفوظ می‌داند.
عده‌ای معلوم الحال متاسفانه بدلیل دستاورد‌های مهم این مجموعه در سال جاری از جمله جهش تولید ۱۰۵ درصد اسمی، ایجاد طرح‌های منحصر به فرد توسعه زنجیره ارزش، ورود به بازار‌های صاداراتی جدید از جمله آفریقا و کشور‌های همسایه، انجام تعمیرات اساسی بدون آسیب‌های ایمنی، رضایت مندی کارمندان، مبارزه با فساد، شفاف سازی در فرایند‌های فروش، پرداخت بدهی‌های این مجموعه و …. سعی در وارانه نشان دادن این دستاورد‌ها دارند و از هر اقدام غیراخلاقی و غیر حرفه‌ای برای تخریب مدیران خدوم، این مجموعه بهره برده اند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjooev.uqeytzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما