شرکت نفت پاسارگاد برای نخستین بار موفق به دریافت گواهینامه ISO ۵۰۰۰۱، ۲۰۱۸ (سیستم مدیریت انرژی) شد.
plusresetminus
دریافت گواهینامه ISO ۵۰۰۰۱ و استقرار سیستم مدیریت انرژی برای نخستین بار در شرکت نفت پاسارگاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، این شرکت در راستای عمل به تعهدات خود در خط مشی و استراتژی سازمان، موفق شد گواهینامه ISO ۵۰۰۰۱، ۲۰۱۸ (سیستم مدیریت انرژی) را طی ممیزی خارجی انجام شده توسط شرکت آرین توف پاسارگاد در روز‌های ۱۹ الی ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ دریافت کند.
این گواهینامه برای نخستین بار با تلاش مجتمع‌ها و پایانه‌ها و تمامی واحد‌های مرتبط، با انجام بازدید‌های میدانی، تهیه‌ی گزارش‌های شناخت، ایجاد زیرساخت‌های سیستمی و ایجاد و مدون نمودن مستندات فنی و سیستمی و سوابق مربوط به استقرار سیستم مدیریت انرژی ISO ۵۰۰۰۱ انجام شد.
استقرار این سیستم، افتخار دیگری به افتخارات شرکت نفت پاسارگاد افزود و با اخذ این گواهینامه یکی از تکالیف ابلاغی شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) و شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) طی سال‌های اخیر به انجام رسید.
این استاندارد، نقشه‌ی راه و الزاماتی را برای شرکت به منظور ایجاد، پیاده سازی و بهبود سیستم‌های مدیریت انرژی طرح ریزی و به سازمان کمک می‌کند تا با رعایت چارچوب‌های استاندارد‌های بین المللی، در عملکرد، بهره وری، استفاده و مصرف انرژی در راستای تعهدات خود به جامعه، محیط زیست و نسل‌های آینده، بهبود مستمر داشته باشد.
گواهینامه ISO ۵۰۰۰۱ در هماهنگی با سایر استاندارد‌ها مانند کیفیت، ایمنی و سلامتی، مدیریت زیست محیطی تدوین شده است و شرکت نفت پاسارگاد را قادر می‌سازد سیستم مدیریت انرژی را بصورت یکپارچه با سایر سیستم‌های مدیریت خود بکار ببرد.
از مزایای گواهینامه ISO ۵۰۰۰۱ می‌توان به صرفه جویی در هزینه انرژی، کاهش تولید گاز‌های گلخانه ای، افزایش آگاهی انرژی در میان کارکنان، دانش بیشتری از کارایی تجهیزات، بهبود تصویر شرکت و اعتبار در میان سهامداران و ذینفعان و مشتریان بالقوه و عمومی، بازده عملیاتی بهبود یافته، بهبود شیوه‌های تعمیر و نگهداری و نوسازی و همچنین ایفای تعهد مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد.
دکتر مسعود اسفندیار مدیرعامل نفت پاسارگاد در جلسه دریافت گواهینامه ضمن تقدیر از زحمات ممیزان و تلاش همکاران شرکت برای کسب این مهم گفت: از امروز و با دریافت این گواهینامه مسئولیت ما سنگینتر و نظارت‌ها بیش از پیش خواهد بود و از همه مدیران توقع دارم با تلاش بیشتر، تمامی موارد مطرح شده را پیگیری نمایند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcaoan6.49nwe15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما