مدیر عامل جدید پتروشیمی خارک برنامه های این پتروشیمی را در دوره جدید اعلام کرد.
plusresetminus
تعامل سازنده با سهامداران و مسولین استان بوشهر برای انجام کارهای بزرگ
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، دکتر حسن وفایی که از مدیران مجرب و خوشنام صنعت نفت، ایثارگر و فرزند جنوب  هست در گفت وگویی اعلام کرد: استراتژی ۵ ساله پتروشیمی خارک بزودی تدوین و این پتروشیمی برای اولین بار دارای برنامه بلند مدت و زمانبندی شده می شود و هر ساله برنامه اجرایی تهیه و بر اساس آن کارها انجام می گردد.
 وی نیروی انسانی را مهمترین عامل توسعه یک مجموعه دانست و گفت: برای اجرای برنامه باید مدیران با تجربه، تحصیلکرده و با انگیزه انتخاب و نظارت جدی بر اجرای برنامه ها خواهیم داشت.
این مدیر مجرب صنعت نفت افزایش تولید، بهره وری و تعامل سازنده با سهامداران و مسوولین استان بوشهر را از مهمترین اولویت های دوره جدید اعلام و گفت: با تعامل سازنده با سهامداران و مسوولین استانی در جهت افزایش سرمایه و اجرای طرحهای توسعه ای و پایین دست پتروشیمی با ارزش افزوده بیشتر اقدام خواهیم کرد.
 وی به انباشت مطالبات معوقه ارزی این شرکت اشاره کرد و گفت: با تقویت واحد حقوقی و استفاده از افراد توانمند و کارشناسان خبره ابتدا پرونده ها را به روز و در جهت وصول مطالبات و پیشگیری از ایجاد مطالبات جدید و اصلاح و تدوین ایین نامه ها اقدام خواهیم کرد.
این مدیر جنوبی توجه به نیروی انسانی و معیشت و رفاه کارکنان و ایجاد انگیره در بین کارکنان را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: تبعیض و بی عدالتی عامل عدم ایجاد انگیزه و بهره وری است و در جهت همسان سازی حقوق ها و اجرای عدالت، انضباط مالی، شفاف سازی و جذب نیروهای بومی اقدام خواهیم کرد و حق مردم خارک هست که از مزایای پتروشیمی که در ان جزیره هست  استفاده کنند و در این راستا به وظیفه مسوولیت اجتماعی خود عمل خواهیم کرد.
 وی گفت: از ابراز لطف همکاران پتروشیمی خارک ممنونم که آمادگی کامل برای اجرای برنامه ها و توسعه بیش از پیش این شرکت دارند و صداقت در گفتار و رفتار و توجه به کرامت انسانی و تعامل دو جانبه با همکاران را سر لوحه کارهای خود می دانیم.
دکتر وفایی گفت: عده ایی که منافع آنها در دوره جدید به خطر افتاده و سعی در تشویش افکار کارکنان، کارگران و پرسنل زحمت کش پتروشیمی خارک دارند توصیه می کنیم از خویشتنداری ما سو استفاده نکنند، وی تاکید کرد: دست همه کسانی راکه دل در گرو پیشرفت و توسعه پتروشیمی خارک دارند به گرمی می فشاریم و انشا الله با همکاری کارشناسان، کارکنان، پرسنل و مدیران شرکت پتروشیمی خارک و با استفاده از راهنمایی و نظرات هیات مدیره، مسوولین استان بوشهر و سهامداران کارهای بزرگی انجام دهیم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgxy9q.ak9zn4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما