به منظورآغاز فصل مهرو بازگشایی مدارس، جشن پرتو «مهر» به همت شرکت پتروپالایشگاه ابوالفارس دراستان خوزستان، شهرستان رامهرمز، منطقه ابوالفارس در۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
plusresetminus
برگزاری جشن پرتو « مهر» در پتروپالایش ابوالفارس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در این جشن 1250 بسته های آموزشی و نوشت افزار به کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و کودکان بی بضاعت آموزش و پرورش اهدا شد تا با نشاط و خوشحالی سر کلاس درس حاضر شوند.
بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحامد علم‌الهدی، رییس تقریب مذاهب دانشگاه ازاد کشوربا حضور در مراسم جشن پرتو «مهر» پتروپالایش ابواالفارس، ضمن قدردانی از مدیرعامل پتروپالایشگاه ابوالفارس و کارکنان آن، اظهار داشت: با افتتاح این پتروپالایشگاه، شهرستان رامهرمز و مناطق محروم آن از محل مسوولیت های اجتماعی این شرکت، بهره مند می شوند و برای پیشرفت این پتروپالایش زحمات زیادی کشیده شده است تا در آینده نزدیک پروژه عظیمی برپا شود.
وی با اشاره به اینکه صنعت کشور درمنطقه ابوالفارس در حال توسعه است وانشالله اتفاقات خوبی برای این منطقه رقم خواهد خورد، گفت: ایجاد پتروپالایشگاه ابوالفارس از مهمترین اتفاقات اخیر شهرستان رامهرمز و بخش ابوالفارس است و علاوه بر خدمت اقتصادی و معیشتی و تولید ملی که دربردارد مهمترین خدمت آن، ارتقاء سطح آموزش و پرورش در منطقه است.
در ادامه مراسم، مهدی حبیبی خراسانی، مدیرعامل شرکت بین المللی پتروپالایش ابوالفارس، ضمن تقدیر و تشکر از حضور جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحامد علم‌الهدی و سایر مسئولان حاضر دراین مراسم اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست های اصلی پتروپالایش ابوالفارس، ارتقاء سطح فرهنگ آموزش و پرورش فرزندان این خطه از ایران زمین است و با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، شرکت بین المللی پتروپالایش ابوالفارس با همکاری گروه بزرگ صنعتی گلرنگ، جشنی را با عنوان جشن پرتو «مهر» تدارک دید .
وی افزود: امیدوارم پتروپالایش ابوالفارس به عنوان اولین پتروپالایش بخش خصوصی کشور در بحث مسوولیت‌های اجتماعی گام های بلند و استوارتری بردارد و این مهم محقق نخواهد شد مگر با حمایت‌های دولتی و مردمی.




انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjxhev.uqeymzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما