مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: طرح طبقه‌ بندی مشاغل پیمانکاری در این شرکت براساس مشاغل فعلی، عنوان شغل، گروه شغلی و سمت های پیشنهادی جدید به زودی اجرا می شود.
plusresetminus
اجرای طبقه‌ بندی مشاغل به زودی در ملی حفاری
به گزارش نفت آرا به نقل از نفت ما ،فرشید ممبینی افزود: مدیران شرکت در راستای رضایتمندی کارکنان و به منظور ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و مزایای مجموعه سمت های سازمانی پیمان های مستمر  در حال بررسی اجرای دقیق این طرح هستند تا حقوق ذینفعان به نحو مطلوب رعایت گردد.  
وی اظهار کرد: در این راستا بیش از  50 قرارداد خدمات پیمانکاری نیروی انسانی توسط کارشناسان مهندسی ساختار و بهره وری، منابع انسانی، روش های مالی و حقوقی و پیمان ها بازنگری شده است. 
ممبینی گفت: در نتیجه هم افزایی، همفکری، تبادل نظرات  و پیشنهادات مبتنی بر اجرای طرح ابلاغی وزارت نفت جهت برخورداری کارکنان مشمول از حداکثر مزایای آن، در مرحله نخست گردش کار واحدهای اجرایی مشخص و بر شتاب بخشی در اجرای طرح تاکید گردید. 
مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران افزود: در اجرای طرح در بیش از 30 قرارداد، همسان سازی سمت ها با عناوین و گروه های شغلی در واحدهای ستادی، پشتیبانی ،فنی و عملیاتی تطبیق داده و  پس از مشخص شدن میزان حقوق و مزایا، مقرر شد پس از طی فرایند گردش کار در مدیریت ها و واحدهای مرتبط برای بارگذاری در احکام ذینفعان در سامانه (HRM) به مدیریت فناوری اطلاعات  ارجاع شود. 
وی با تاکید بر اینکه در طرح طبقه‌ بندی مشاغل اصل بر عدالت محوری و رضایتمندی کارکنان به ویژه نیروهای عملیاتی است، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که در شرایط سخت تحریم و همه گیری ویروس کرونا ، کارکنان عملیاتی به عنوان نقش آفرینان خط مقدم تولید  برغم همه مشکلات با تلاش شبانه روزی توانسته اند بدون وقفه در کار، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایند و لذا اهتمام به معیشت آنان و برخورداری از حداکثر حقوق و مزایای طرح طبقه بندی در اولویت تصمیم گیران و تصمیم سازان شرکت قرار دارد. 
ممبینی با بیان اینکه منابع انسانی حیاتی ترین و ارزشمندترین بخش هر سازمان محسوب می شوند و توانمندی های آنان فرصت های توسعه پایدار را برای سازمان فراهم می آورد، از صبوری، حمایت، همراهی و  تلاش ها مضاعف مجموعه کارکنان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با اقدامات انگیزشی شاهد ارتقاء بهره وری و افزایش راندمان کار شرکت باشیم.
https://naftara.ir/vdca.on6k49nwo5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمدعلی
همش. وعده. وعیدمگرنیروهای. ا رکان. ثالث. چه گناهی. کردندیکباره. بگیددرتوان. مانیست
محمدعلی
آخرش. معلوم. نشدکی. این. طبقه. بندی. کی. اجرامیشود همش. بزودی. بزودی. این. که. نشدمن. یک. نفرایثارگرم