وزیر نفت از غرفه شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بازدید کرد.
plusresetminus
بازدید وزیر نفت از غرفه پتروشیمی امیرکبیر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در جریان بازدید جواد اوجی وزیر نفت از نمایشگاه ایران پلاست، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، ضمن میزبانی از وزیر نفت و هیئت همراه، به ارائه گزارش دستاوردهای مهم این شرکت و تشریح برنامه های آتی پرداخت.
همچنین دکتر سعید صادقی در روز اول برگزاری این نمایشگاه، با جمعی از مدیران و فعالان حوزه پتروشیمی به صورت جداگانه بازدید و در خصوص موضوعات مرتبط بحث و تبادل نظر کردند.
در ادامه، مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، از غرفه این شرکت بازدید کرد و از آخرین تحولات و پیشرفت های مجموعه امیرکبیر مطلع گردید.
علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نیز به همراه تعدادی از مدیران صنعت پتروشیمی، از غرفه این شرکت در نمایشگاه ایران پلاست بازدید نموده و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این شرکت قرار گرفت.
 هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در صنعت پتروشیمی کشور با رویکرد کسب و کار جهانی، صبح یکشنبه، بیست و ششم شهریور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر، تا بیست و نهم شهریورماه، در سالن 8-9  پذیرای بازدیدکنندگان، تجار و فعالان حوزه پتروشیمی داخلی و خارجی خواهد بود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjoyev.uqevyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما