یکی از رسالت های رسانه ، معرفی شخصیت ها، مفاخر و بزرگان کشور به آحاد جامعه خاصه به نسل جوان است. روزهای تقویم،ایام و مناسبت ها دستاویزی است برای تجلیل و ارج نهادن به این افراد.
plusresetminus
جانباز دیروز/جهادگر امروز/الگوی صالح فردا/"انصاری نیک" شایسته تجلیل
به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،هفته دفاع مقدس بهانه نیست بلکه فرصتی است برای بزرگداشت یک جانباز دفاع مقدس که در سنگر صنعت پتروشیمی مشغول به خدمت می باشد.
برخی انسان ها چنان شناخته شده هستند که نیازی به معرفی  ندارند. علم و دانش،تخصص و تجربه،قاطع و شجاع، برنامه ریز و آینده نگر، ریسک پذیر و نیرو پرور،متدین و حسن تدبیر،نظم و انضباط، مردمدار و فروتن،جهادی و انقلابی ویترینی از "سپهدار انصاری نیک "است.
بارها شنیده‌ایم که مقام معظم رهبری جانبازان را «شهیدان زنده» خطاب کرده‌اند؛ آنهایی که گرچه در میدان نبرد به آرزوی خود یعنی شهادت دست نیافته‌اند اما با صبر و شکیبایی خود در مسیر شهدا گام برمی‌دارند،
تکریم "انصاری نیک" وظیفه اخلاقی،دینی،انسانی و انقلابی ماست. و خوب است وزیر محترم نفت در این راه پیشقدم شود و امروز قبل از بازنشستگی باید مورد توجه قرار بگیرد، تا سیمای از بی مهری  به بزرگان برای نسل جوان شاغل در صنعت نفت نمایان نشود.
رزمنده نمونه دیروز گردان تیپ 48 فتح و مدیر جهادگر  صنعت پتروشیمی که با بیش از 25 سال سابقه منشا تحولات فراوانی در این صنعت پر سود است.
نوجوانی که روزی برای خاک ایثار و استقامت می کرد، امروز  در قامت یک مدیر تراز انقلاب اسلامی از خاک زر می سازد و تبلور شعار "ما می توانیم" و "تزریق روحیه جهادی" را به جامعه صنعت نفت انتقال می دهد.
او هرگز منتظر فراهم شدن زمینه خدمت نشد بلکه زمینه خدمت را ایجاد کرد و فارغ از هر گونه نگاه و نگرشی سعی در ارائه خدمت صادقانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
در این مقال قصدخودستایی نبود و  نیازی هم ندارد، چراکه او خود ساخته است،ما باید آنچه در توان داریم انجام دهیم،تجلیل از چنین فرد و افرادی جزئی از ارزش های فرهنگی جامعه می باشد .
در حال حاضر وقتی ما می‌خواهیم برای نسل امروز مدیر تراز  انقلاب را معرفی کنیم ، شهدای دفاع مقدس،جانبازان....، را مثال می زنیم و به این خصوصیاتی  که  از "انصاری نیک"برشمردیم می‌رسید، لذااین ویژگی ها باید برای یک فرد شاغل در صنعت نهادینه شود تا بهره وری هم افزایش پیدا کند.
"انصاری نیک" برا نسل جوان امروز و فردا  یک الگو صالح می باشد ،بهره گیری از دانش و تجارب ایشان و سایر بزرگان صنعت ، نقش مهمی در تعالی  رفتار سازمانی، تصیم سازی،روحیه ریسک پذیری و  ارتقای علم آموزی دارد. مسئولان ذیربط باید زمینه این بهره مندی را فراهم کنند.
https://naftara.ir/vdceo78z.jh8zei9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

هم دوره ای
خدا قوت مرد خستگی ناپذیر
فرشیدفر
کیه واقعا تجلیل کنه از نخبگان و بزرگان و افراد علمی
مهندس انصاری نیک مرد دوست داشتنی و متخصص
کارمند تندگویان
مرد شماره یک صنعت پتروشیمی،افتخار جنوب