پتروشیمی تخت جمشید در جدیدترین دستاورد خود توانست رکورد جدیدی هم در تولید و هم فروش از ابتدای فعالیت خود تاکنون به ثبت برساند.
plusresetminus
رکوردشکنی تاریخی پتروشیمی تخت جمشید در تولید و فروش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، پتروشیمی تخت جمشید با تولید روزانه به میزان ۳۱۸ تن، ماهیانه ۷۷۰۰ تن و سالیانه ۸۳.۳۷۴ تن برای اولین بار از تاریخ تاسیس شرکت رکورد جدیدی را به ثبت رساند.
همچنین این شرکت با دستیابی به رکورد فروش سالیانه ۷۹.۶۵۶ تن برای اولین بار از تاریخ تاسیس شرکت موفق شد رکورد جدیدی را در فروش به ثبت برساند.
پتروشیمی تخت جمشید به عنوان قطب الاستومر کشور در میزان تولید سالیانه با دستیابی به عدد ۸۳.۳۷۴ تن در مقایسه با مدت مشابه سال مالی ۱۴۰۱ که ۶۳.۸۱۷ تن بود به میزان ۳۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.
اگر آمار تولید شجم را در ۵ سال اخیر به صورت مقایسه‌ای در نظر بگیریم، نشان می‌دهد که میزان تولید این مجتمع نسبت به سال ۱۴۰۰ (۱۴ درصد)، ۱۳۹۹ (۴۲ درصد)، ۱۳۹۸ (۸۳ درصد)، ۱۳۹۷ (۱۵۳ درصد) رشد داشته است.
همچنین فروش سالیانه این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ رکورد ۷۹.۶۵۶ تن را ثبت نمود که نسبت به سال مالی ۱۴۰۱ که ۶۱.۹۰۷ بود ۲۹ درصد افزایش داشته است.
اگر آمار فروش شجم را در ۵ سال اخیر به صورت مقایسه‌ای در نظر بگیریم، نشان می‌دهد که میزان فروش شجم نسبت به سال ۱۴۰۰ (۱۳ درصد)، ۱۳۹۹ (۳۵ درصد)، ۱۳۹۸ (۷۴ درصد)، ۱۳۹۷ (۱۰۷ درصد) افزایش داشته است.
همچنین شرکت پتروشیمی تخت جمشید از پروژه‌های توسعه‌ای نیز غافل نبوده و توانسته با تکمیل کلیه پروژه‌های نیمه تمام شرکت و پیشرفت ۹۵ درصدی برج‌های خنک کننده PBR۲ به منظور افزایش ظرفیت تولید گام بلندی را در راستای توسعه شرکت بردارد.
در مجموع، آنچه مبرهن است رکوردزنی تولید پتروشیمی تخت جمشید ماهشهر در سال مالی ۱۴۰۲ بیانگر گام محکم این شرکت در تحقق ظرفیت اسمی تولیدی اش است. نکته‌ای که در این میان مهم می‌نماید اینست که با انتصاب مهندس عباس کریمی مدیر عامل پتروشیمی تخت جمشید، با رویکرد و مدیریت کارآمد خود توانست رکورد‌های تولید و فروش بالایی را در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ را ثبت نماید. در واقع در سایه تدبیر مدیر عامل و همراهی و تلاش پرسنل شرکت، این رشد تولید و فروش محقق شده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcev78z.jh8zni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما