آیین معارفه بابک افقهی سرپرست جدید این هلدینگ بعدازظهر دیروز در سالن اجتماعات تاپیکو‌ برگزار شد.
plusresetminus
مدیرعامل جدید تاپیکو معارفه شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، آیین معارفه بابک افقهی سرپرست جدید این هلدینگ بعدازظهر دیروز در سالن اجتماعات تاپیکو‌ و با حضور دکتر چناری عضو هیأت مدیره شستا، اعضای هیأت مدیره تاپیکو و جمعی از مدیران شستا، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و کارکنان هلدینگ تاپیکو برگزار شد.
گفتنی است؛ افقهی دارای لیسانس و فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران و دکترای مدیریت استراتژیک است.
در مهمترین سوابق اجرایی بابک افقهی، معاون امور مجلس، حقوقی و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور در دولت سیزدهم و نیز معاون وزیر بازرگانی و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دولتهای نهم و دهم به چشم می‌خورد. مدیرعاملی هلدینگ اقتصادی کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران، عضویت در هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران، عضویت در هیات مدیره مناطق آزاد اروند و بندر انزلی نیز از دیگر سوابق ایشان است. افقهی به واسطه عضویت در ادوار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران و نیز مسئولیت کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق تعاون ایران، دارای سابقه تعاملی بسیار خوبی با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و تعاونی کشور است.
وی دارای مقالات متعدد علمی پژوهشی و مولف ۴ کتاب تخصصی حوزه اقتصادی و پژوهش‌های آماری بوده و سابقه تدریس دروس مهندسی صنایع و مدیریت در دانشگاه‌های تهران در مقاطع تحصیلات تکمیلی به مدت ۱۶ سال را در کارنامه خود دارد.
در این آیین، از زحمات مدیرعامل سابق تاپیکو‌ نیز قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcep78z.jh8zfi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما