خاندان پاکدل در اطلاعیه ای خبر از برگزار نشدن مراسم تشییع ، تدفین و ختم مادرشان به دلیل کرونا در شهرستان گچساران خبر دادند.
plusresetminus
اطلاعیه خاندان “پاکدل” مبنی بر لغو مراسم تشییع و تدفین
به گزارش اختصاصی نفت آرا، خاندان پاکدل  در اطلاعیه ای خبر از برگزار نشدن مراسم تشییع ، تدفین و ختم مادرشان به دلیل کرونا در شهرستان گچساران  خبر دادند.
 
متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
 
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
گلهای بهشت سایه بانت مادر
صد دسته ستاره ارمغانت مادر
 
عزیزان و سروران ارجمند
سلام.
در گذشت مادرمان ما را سخت متاثر نمود و شما خوبان با ابراز همدردی از سنگینی بار این تاثر و غم کاستید. نمی دانیم مشیت الهی بر چیست و نمی دانیم قرار است چقدر سخت مورد آزمایش قرار گیریم.
روزی در آگهی های درگذشت عزیزانمان می نوشتیم: حضور شما عزیزان باعث تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود. شاید تصورش را نمی کردیم روزی به این نقطه برسیم که اعلام کنیم و حتی خواهش کنیم که پیام ها و تماسهایتان تسلی بخشند و لطفا تشریف نیاورید تا شرمنده تان نشویم. اما تقدیر الهی چیز دیگریست تا حدی که الان پیکر یکی از بهترین مادران و بهترین خواهران دنیا را می خواهیم بدون حضور شما خوبان و حتی بدون حضور اقارب و نزدیکانش به خاک بسپاریم.
عزیزان همیشه حاضر برای همدردی و همدلی به اطلاع شما می رسانم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور حفظ سلامتی شما و عزیزانتان و حرکت در جهت قطع زنجیره ابتلا و پایان دادن به ویروس منحوس کرونا، مراسم تشیع و تدفین با رغبت بدون حضور شما سروران انجام می گیرد و هیچگونه مراسمی در هیچ جا اعم از منزل یا مسجد برگزار نخواهد شد و ان شاءالله هزینه مراسم صرف امور خیر خواهد گردید.
 
ضمن عرض تشکر وافر بابت ابراز همدردی از راه دورتان، با عرض پوزش صمیمانه، عاجزانه و مصرانه استدعا دارد از هر گونه حضور و تجمع خودداری فرمائید تا به لطف خدا سلامتیتان مستدام و بیش از این شرمنده شما خوبان نشویم. 
به امید ریشه کنی ویروس کرونا و سلامتی شما و تمام مردم جهان.
 
از طرف غلامرضا پاکدل، خانواده های پاکدل و فرهادزاده و تمامی منسوبین
https://naftara.ir/vdcgrq9q4ak9q.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما