مهرانگیز به هدررفت گاز از سکوی نفتی فروزان در خلیج‌فارس در میدان مشترک نفت ایران و عربستان پرداخت و خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد در سکوی نفتی فروزان سالانه ۹ هزار میلیارد تومان گاز از طریق فلر سوزانده می‌شود و هدر می‌رود.
plusresetminus
هدررفت گاز در میدان مشترک نفت ایران و عربستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به هدررفت گاز سکوی نفتی فروزان در میدان مشترک نفت ایران و عربستان اشاره کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد در سکوی نفتی فروزان سالانه ۹ هزار میلیارد تومان گاز از طریق فلر سوزانده می‌شود و هدر می‌رود.
مهدی مهرانگیز پیگیری حقوق عامه در بخش‌‌های مختلف را یکی از رسالت‌های دستگاه قضا دانست و اظهار داشت: عوارض آلایندگی که از دی ماه 1400 به بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف استان بوشهر پرداخت نشد و این مهم از طریق دادستان کل کشور پیگیری شده که امید می‌رود تا 2 ماه آینده خبر خوشحال کننده‌ای ارائه شود.
وی کالای ته لنجی و همراه ملوان را یکی از مطالبات به حق مردم استان بوشهر دانست و بیان کرد: 4 استان در کشور مشمول کالای ته لنجی هستند که با پیگیری انجام شده امید می‌رود مشکل این حوزه با دستور مستقیم رئیس جمهور و پیگیری معاون اول رئیس جمهور برطرف شود.
 رئیس کل دادگستری استان بوشهر از سفر اول لنج‌های تجاری استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری انجام شده سفر اول لنج‌های تجاری به‌زودی صورت می‌گیرد.
مهرانگیز پیگیری حقوق عامه مردم در بخش‌های مختلف شهری از جمله حل مشکل ترافیک شهر بوشهر را یکی از موارد در دست اجرا دستگاه قضا دانست و افزود: با نشست تخصصی با شهردار و دستگاه‌های مرتبط تلاش می‌شود مشکل ترافیک شهر بوشهر برطرف می‌شود.
وی با اشاره به طلب 90 هزار میلیارد تومان شرکت گاز از برخی شرکت‌های پتروشیمی گفت: این طلب که حق دولت، بیت‌المال و حقوق عامه محسوب می‌شود اقدامات لازم برای پرداخت آن انجام شده است.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر یکی از مطالبات مهم مردم استان به‌ویژه مردم ساکن در جوار تأسیسات نفتی، گاز و پتروشیمی را رفع آلایندگی دانست و تصریح کرد: در این راستا برای جلوگیری از هدررفتن گاز و آلایندگی 141 فلر روشن در استان بوشهر از طریق وزیر نفت پیگیری شده است.
مهرانگیز به هدررفت گاز از سکوی نفتی فروزان در خلیج‌فارس در میدان مشترک نفت ایران و عربستان پرداخت و خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد در سکوی نفتی فروزان سالانه 9 هزار میلیارد تومان گاز از طریق فلر سوزانده می‌شود و هدر می‌رود.
وی ادامه داد: تمام حقوق عامه مردم در همه زمینه‌ها همواره پیگیری می‌شود و تا تحقق مطالبات مردم این مهم مورد توجه دادگستری استان بوشهر قرار دارد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca66n6.49n6015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما