شرکت نفت پارس در سال (۱۴۰۰) برای اولین بار صادراتش به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار رسید و در باشگاه بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری ها قرار گرفت و رتبه نخست را در میان شرکتهای زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)کسب کرد .
plusresetminus
انتخاب نفت پارس به عنوان شرکت صادراتی برتر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در آئین تقدیر از صادرکنندگان برتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سال 1401 که 9 مهرماه برگزار شد، شرکت نفت پارس برای سومین سال متوالی به عنوان شرکت صادراتی برتر این مجموعه انتخاب و لوح تقدیر و تندیس با حضور دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به این شرکت اهدا شد.
 در این مراسم فرهنگی فر مدیرعامل نفت پارس و  نخبه زعیم مدیر بازرگانی خارجی و حسن زاده رئیس پشتیبانی نیز به عنوان برگزیدگان صادرات سال 1401 ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انتخاب و لوح تقدیر به ایشان اهدا گردید.
گفتنی است؛ شرکت نفت پارس  در سال (۱۴۰۰) برای اولین بار صادراتش به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار رسید و در باشگاه بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری ها قرار گرفت و رتبه نخست را در میان شرکتهای زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)کسب کرد.
در این مراسم از شرکت‌های برتر هلدینگ توسعه انرژی تدبیر تقدیر به عمل آمد.
یادآور می شود؛ شرکت نفت پارس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع روانکار در کشور است که زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت می کند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgyx9q.ak9qt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما