مدیرعامل پتروشیمی خارگ گفت: هرچه در بخش پتروشیمی به عنوان یک صنعت سود آور سرمایه گذاری کنیم، تاب آوری اقتصادی کشور افزایش می یابد.
plusresetminus
سرمایه‌گذاری در پتروشیمی تا‌ب‌آوری اقتصادی کشور را افزایش می‌دهد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ عصر امروز در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی خارک اظهار داشت : حرکت شتابان به سوی ایجاد ارزش افزوده بیشتر در پتروشمی خارگ می‌تواند توسعه متوازن این صنعت ارزشمند را به دنبال داشته باشد، تنوع درسبد تولید محصولات می‌تواند بسیاری از نیازهای صنایع دیگر به ویژه صنایع پایین دستی را تامین کند و از روند خام فروشی در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی جلوگیری کند.
وی تصریح کرد: پتروشیمی خارگ یکی از واحد‌های موفق و ارز آور استان است و می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال جوانان بومی این جزیره ایفا کند.
دشتی زاده گفت: تامین بودجه و اجرایی شدن مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت پتروشیمی خارگ باید به صورت هدفمند و بنا به نیاز روز این جزیره تحقق یابد.
بخشدار ویژه خارک ادامه داد: توجه به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و فاقد پوشش در دوره پیش رو مد نظر قرار گیرد تا شاهد بهبود زندگی این قشر باشیم.
وی گفت: انتظار داریم پتروشیمی خارگ از پیمانکاران بومی کار آمد حمایت کند و نسبت به برون سپاری پیمانهای خرد با هدف توانمند سازی در این حوزه قدم بردارد، این موضوع در بحث اشتغال زایی نیز موثر خواهد بود.
وی گفت: با توجه به جمعیت خارگ، حمایت ویژه از کسبه بازار و افزایش خرید محلی با هدف رونق بخشی در حوزه اقتصاد این جزیره نیز بایستی در برنامه ریزی این شرکت گنجانده شود.
سرمایه‌گذاری در پتروشیمی، تاب آوری اقتصادی کشور را افزایش می‌دهد
حسن وفایی مدیرعامل پتروشیمی خارک در این نشست اظهار داشت: پتروشیمی به عنوان یک صنعت پیشرو همواره به عنوان یک استراتژی اصلی کشور مطرح بوده است، پتروشیمی خارگ به عنوان یک صنعت مادر تاثیر قابل توجهی در اقتصاد استان بوشهر داشته است.
سرمایه‌گذاری در پتروشیمی، تاب آوری اقتصادی کشور را افزایش می‌دهد
مدیرعامل پتروشیمی خارک گفت: هرچه در بخش پتروشیمی به عنوان یک صنعت سود آور سرمایه گذاری کنیم، تاب آوری اقتصادی کشور افزایش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به نگاه ویژه هیات مدیره پتروشیمی بتوانیم در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی گام‌های موثری را در خارگ برداریم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcbf5b8.rhb8spiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما