خلیلی نیا خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های مهم در بحث HSE نوسازی تجهیزات آتش نشانی بوده که در این سالها توجه لازم به آن نشده و نیاز به رسیدگی و به روز رسانی دارد.
plusresetminus
تاکید مدیرعامل شاراک بر رعایت ایمنی کارکنان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل پتروشیمی شازند در مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی بر توجه ویژه همکاران نسبت به رعایت مسائل ایمنی تاکید کرد.
 دکتر علیرضا خلیلی نیا در مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی که در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع و با حضور جمعی از مدیران، روسای امور و پرسنل واحد HSE برگزار شد ضمن تبریک و گرامیداشت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی گفت:  مقوله HSE از جمله موضوعات بسیار ویژه در مجموعه های صنعتی است که می‌توان گفت با حیات و ممات پرسنل سروکار دارد و هر سازمانی بخواهد به اهداف خود برسد قطعا باید متناسب با شاخص های HSE حرکت کند.
 خلیلی نیا خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های مهم در بحث HSE نوسازی تجهیزات آتش نشانی بوده که در این سالها توجه لازم به آن نشده و نیاز به رسیدگی و به روز رسانی دارد.
وی با اشاره به حادثه رخ داده در واحد تخلیه نفتا تصریح کرد: در این واحد دستورالعمل جامع وجود ندارد که نیازمند تدوین دستورالعمل جامع و همچنین تقویت مقوله آموزش در حوزه ایمنی است.
مدیرعامل در پایان بر رعایت و توجه به دستورالعمل ها و نکات ایمنی از سوی همکاران در تمامی واحدهای مجتمع تاکید کرد.
یادآور می شود در این مراسم داوری مشاور مدیرعامل ، گنجی پور مدیر امور HSE شرکت ضمن تشکر از حمایت های دکتر خلیلی نیا در سخنان کوتاهی بر لزوم افزایش آگاهی های همکاران نسبت به مسائل ایمنی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تاکید کردند.
  همچنین  با حضور مدیرعامل با اهدای لوح یادبود و هدیه از تعدادی از همکاران امور HSE  و نفرات نمونه ایمنی شرکت تقدیر شد.
  یادآور می شود پس از این مراسم دکتر خلیلی نیا به همراه جمعی از مدیران با حضور در ایستگاه آتش نشانی شماره دو از سر در جدید این ایستگاه که به نام مرحوم رسول جیریایی از همکاران واحد آتش نشانی نامگذاری شده، رونمایی کرد. مرحوم جیریایی در تابستان امسال بر اثر حادثه درگذشت.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb85b8.rhb8zpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما