مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در بخش های مختلف پتروشیمی ایلام سرمایه‌گذاری شده است.
plusresetminus
یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در پتروشیمی ایلام سرمایه‌گذاری شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سیدغلامحسن گرشاسبی اظهار کرد: بزرگ‌ترین صنعت غرب کشور با تزریق امید به جامعه در کاهش محرومیت اقتصادی منطقه جایگاه مهمی دارد.
وی افزود: پتروشیمی ایلام با اشتغال برای ۲هزار نفر با معیشت و زندگی ۲۰ هزار نفر ارتباط مستقیم و غیر مستقیم دارد.
وی با اشاره به اینکه ولویت نخست پتروشیمی تولید است، افزود: پتروشیمی متعلق به کل استان ایلام است، تعهد و تخصص از الزامات واگذاری مسئولیت در این صنعت ارزش‌آفرین است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با برشمردن مشکلات پتروشیمی ایلام در اقتصاد تولید بویژه حوزه تامین خوراک، بیان داشت: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در پتروشیمی ایلام سرمایه‌گذاری شده و نباید این سرمایه که بیت‌المال است آسیب ببیند.
گرشاسپی، دستیابی به دانش تولید محصول راهبردی «دی‌ام‌دی‌اس» را حاصل اعتماد به متخصصان بومی استان عنوان کرد و افزود:آینده پیش روی پتروشیمی ایلام بسیار روشن است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: با تلاش کارشناسان و متخصصان مجتمع برای نخستین بار از سوختن ۲ هزار تن C3 پلاس جلوگیری شده است.
وی افزود: امروز تمرکز صنعت پتروشیمی بر تولید و تخصیص ارز حاصل از فروش محصولات است و این امر حاصل تلاش طاقت‌فرسای فرزندان متعهد و متخصص این مرز و بوم است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcciiqs.2bqsm8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما