طبق برنامه هفتم توسعه و اصلاحات کمیسیون تلفیق برنامه در مجلس شورای اسلامی، تولید نفت خام و بنزین در پایان برنامه هفتم به ترتیب ۴۴۵۰ بشکه و ۱۲۹ میلیون لیتر در روز تعیین شد.
plusresetminus
تولید نفت در پنج سال آینده تعیین شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، طبق برنامه هفتم توسعه و اصلاحات کمیسیون تلفیق برنامه در مجلس شورای اسلامی، تولید نفت خام و بنزین در پایان برنامه هفتم به ترتیب ۴۴۵۰ بشکه و ۱۲۹ میلیون لیتر در روز تعیین شد.
 در جلسه علنی روز دوشنبه(۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان پانزدهمین نشست بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، نمایندگان با ماده (۴۲) لایحه که در حوزه انرژی است موافقت کردند.
طبق ماده (۴۲) که به تصویب نمایندگان رسید، در اجرای بند (۸) سیاست‌های کلی برنامه هفتم و به منظور تحقق اهداف کمّی زیر مطابق با احکام این فصل اقدام می‌شود:






پیش از رای گیری محمدباقری بناب نماینده مردم بناب در مجلس درمخالفت با این ماده گفت: به رغم اینکه امکان تحقق این جدول وجود ندارد، دولت را ملزم به اجرای این جدول می‌کنیم و به نظر می‌رسد دوستان کمیسیون تلفیق، رویایی به لایحه نگاه کردند.
وی افزود: اگر امکان سرمایه گذاری در این حوزه‌ها وجود دارد باید نسبت به انجام آن اقدام کرد ولی به نظر می‌رسد حداکثر ۵ تا ۱۰ درصد امکان تحقق این برنامه در این جدول وجود دارد و بهتر است دوستان واقعیت های کشور با ببینند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcbg5b8.rhb8wpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما