یک مقام قضائی اظهار داشت: جایگاه داران باید از کارتخوان های مخصوص جایگاه استفاده کنند و کارتخوان های متفرقه در جایگاه سوخت نباید مورد استفاده قرار گیرد.
plusresetminus
فروش غیرقانونی سوخت کار دست جایگاه داران داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، دادستان عمومی و انقلاب منوجان گفت: تعدادی از جایگاه‌داران سوخت منوجان به علت فروش غیرقانونی سوخت، تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.
  مصیب آسیابانی گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و بازدیدهای انجام شده برخی از جایگاه داران به دلیل فروش غیرقانونی سوخت که مبلغی را مازاد بر قیمت سوخت دریافت می‌کردند تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند.
وی افزود: از جایگاه‌های عرضه سوخت به طور مرتب بازدید صورت خواهد گرفت و چنانچه مبلغی را مازاد بر قیمت سوخت از اشخاص دریافت کنند با آنها برخورد خواهد شد.
این مقام قضائی اظهار داشت: جایگاه داران باید از کارتخوان های مخصوص جایگاه استفاده کنند و کارتخوان های متفرقه در جایگاه سوخت نباید مورد استفاده قرار گیرد.
وی هشدار داد: رانندگان وسایل نقلیه سنگین و سبک نباید مبلغی را مازاد بر قیمت سوخت به جایگاه داران پرداخت کنند و در صورت پرداخت وجه مازاد و عدم اطلاع به شماره تلفن ذیل شحص راننده به عنوان دخیل در امر قاچاق سوخت قابل پیگیری و کارت سوخت آنها غیرفعال می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب منوجان به مظنور پیشگیری از وقوع هرگونه تخلف از تمامی مردم نجیب و سخت کوش این شهرستان تقاضا کرد گزارش‌های مستند خود را از طریق پیام رسان روبیکا به شماره تلفن ۰۹۱۷۹۵۶۰۶۹۰ که مستقیم توسط شخص دادستان رؤیت می‌شود ارسال کنند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcdxx0f.yt0fj6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما