plusresetminus
شفاف سازی یا باج خواهی!؟ انتشار مطالبی علیه پالایشگاه اصفهان که بوی باج خواهی می دهد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،انتظار وارستگی از رسانه هایی که قلم خود را به دروغ و حاشیه های نازیبای آن آغشته می کنند کاری بس عبث و کوبیدن آب در هاون است.توصیه این است ؛ قلمی که خداوند یکتا در کتاب آسمانی قرآن به آن قسم خورده را به کذب آلوده نکنیم. برخی رسانه ها رسالت واقعی خود را فراموش کرده اند و بیش از آنکه به هدف مقدس شغل خبرنگاری توجه کنند، قلم به دست با اخبار کذب صفحات خویش را سیاه می کنند. غافل از اینکه زمستان تمام می شود و رو سیاهی به ذغال می ماند.
یکی از این رسانه های به اصطلاح تخصصی حوزه که هر وقت می خواهد سازمان  و یا مدیرانی را  در مسیر باج دهی ببرد  به دروغ پردازی روی می آورد. خانم مدیر مسئولی که دیده حق را به روی واقعیت های اظهر من الشمس بسته است. 
هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دو سال اخیر با وجود هیئت مدیره توانمند و تحول گرا که اجرای پروژه های عظیم نفتی مانند راه اندازی واحد تصفیه گازوئیل با ظرفیت ۱۷ میلیون لیتر گازوئیل با استانداردهای روز دنیا و پیگیری اجرای ابرپروژه های  زیست محیطی همچون گوگرد زدایی از محصولات و ایجاد پارک گوگردی، تولید انرژی خورشیدی و… را در کتاب عملکرد خود دارد و همچنین  در جهت رفاه حال کارکنان خود کارهای عظیمی همچون تبدیل وضعیت آنان و ایجاد انگیزه انجام داده که البته معدود رسانه هایی در پوشش تخصصی حوزه نفت و پتروشیمی و‌پالایش  با درج اخبار ناصحیح و حاشیه سازی انرژی را از خود و زحمت کشان عرصه نفت و خدمت می گیرند.در چند مدت اخیر این رسانه با هدف تخریب و دریافت پول از آقازاده هایی  خبرهایی کذب در خصوص کیفیت کاتالیست های پالایشگاه اصفهان و اعضای هیئت مدیره و فرزند مدیرعامل پالایشگاه منعکس می کند.توصیه به این نارسانه و افرادی که نه تنها به پیشرفت کشور توجه نمی کنند بلکه آب به آسیاب دروغ  پردازی می ریزند این است ، قلمت را باشرف بیامیز که تا در این دنیا و دنیای بعدی رستگار باشی . 
وارستگی در راستگویی است.
https://naftara.ir/vdcaaun6.49n6o15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما