رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام تمام را جزو اولویت‌ها این مجموعه دانست و تاکید کرد: تکمیل و بهره برداری از پروژه بزرگ پتروشیمی دنا نیازمند حمایت جدی مجموعه دولت و سهامداران از جمله بانک صادرات هستیم.نشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه بزرگ در دست اجرای پتروشیمی دنا واقع در عسلویه با حضور دکتر زارع پور سرپرست هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ و عوامل اجرایی پتروشیمی دنا از جمله دکتر هاشمی مدیرعامل برگزار شد. دکتر زارع‌پور رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۱ درصدی پتروشیمی دنا اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری از این پروژه به عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار بوده و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست و باید برای رفع مشکلات و شدت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه چاره اندیشی کرد. وی با تاکید بر اینکه در صورت تامین مالی و کالا پتروشیمی دنا بهمن ماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید، تاکید کرد: برای محقق شدن این مهم نیازمند حمایت ویژه و همه جانبه مجموعه دولت، بانک‌ها و سهامداران خاصه بانک صادرات هستیم. رئیس هیئت هلدینگ مدیره پتروفرهنگ ادامه داد: تاکنون ۱۳ هزار میلیارد تومان برای احداث پتروشیمی دنا هزینه شده و برای تکمیل نیاز به ۵ هزار میلیارد تومان دیگر است که باید تامین شود. دکتر زارع پور با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری دغدغه تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا را دارند، خاطرنشان کرد: تلاش شبانه روزی برای به سرانجام رساندن پتروشیمی در دست ساخت دنا برای مجموعه پتروفرهنگ در سطوح مختلف یک تکلیف است تا زودتر جامعه فرهنگیان به عنوان سهامدار منتفع شوند. رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام تمام را جزو اولویت‌ها این مجموعه دانست و تاکید کرد: تکمیل و بهره برداری از پروژه بزرگ پتروشیمی دنا نیازمند حمایت جدی مجموعه دولت و سهامداران از جمله بانک صادرات هستیم.
plusresetminus
دغدغه پتروفرهنگ برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام/ بهره‌برداری از «پتروشیمی دنا» در سال ۱۴۰۳ نیازمند حمایت دولت و سهامداران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، نشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه بزرگ در دست اجرای پتروشیمی دنا واقع در عسلویه با حضور دکتر زارع پور سرپرست هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ و عوامل اجرایی پتروشیمی دنا از جمله دکتر هاشمی مدیرعامل برگزار شد.
دکتر زارع‌پور رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۱ درصدی پتروشیمی دنا اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری از این پروژه به عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار بوده و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست و باید برای رفع مشکلات و شدت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه چاره اندیشی کرد.
وی با تاکید بر اینکه در صورت تامین مالی و کالا پتروشیمی دنا بهمن ماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید، تاکید کرد: برای محقق شدن این مهم نیازمند حمایت ویژه و همه جانبه مجموعه دولت، بانک‌ها و سهامداران خاصه بانک صادرات هستیم.
رئیس هیئت هلدینگ مدیره پتروفرهنگ ادامه داد: تاکنون ۱۳ هزار میلیارد تومان برای احداث پتروشیمی دنا هزینه شده و برای تکمیل نیاز به ۵ هزار میلیارد تومان دیگر است که باید تامین شود.
دکتر زارع پور با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری دغدغه تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا را دارند، خاطرنشان کرد: تلاش شبانه روزی برای به سرانجام رساندن پتروشیمی در دست ساخت دنا برای مجموعه پتروفرهنگ در سطوح مختلف یک تکلیف است تا زودتر جامعه فرهنگیان به عنوان سهامدار منتفع شوند.
دکتر حسین هاشمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی دنا نیر در این نشست بر ضرورت تسریع در روند اجرایی پروژه تاکید کرد و گفت: برای تامین مالی پروژه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و امیدوارم با توجه به حساسیت و پیگیری‌های مستمر دکتر زارع پور رئیس هیئت مدیره پتروفرهنگ و کمک دولت و بانک‌ها شاهد رفع مشکل و تکمیل پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ باشیم.
https://naftara.ir/vdcc11qs.2bqsp8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما