بابک افقهی در ادامه سفر خود به شهرستان بندر ماهشهر و حضور در شرکت های زیرمجموعه هلدینگ تاپیکو، از شرکت شیمیایی فرآورد قشم بازدید به عمل آورد.
plusresetminus
بازدید مدیرعامل تاپیکو از شرکت شیمیایی فرآورد قشم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، افقهی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت،گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) در جریان این بازدید گفت: با توجه به لزوم افزایش بهره وری باید تلاش کنیم که با استفاده از پتانسیل های موجود در بازار های داخلی و خارجی و همچنین افزایش ظرفیت تولید به تناسب نیاز بازار این مهم را محقق سازیم.
مدیرعامل تاپیکو ضمن اشاره به اهمیت استفاده از استراتژی های روزآمد بازرگانی، ایجاد ظرفیت های خلق ارزش برای آیندگان را از مهمترین اهداف شرکت‌ها در ابعاد توسعه بازار و محصول بر شمرد.
سرپرست شرکت شیمیایی فرآورد قشم نیز ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در شرکت و میزان تولید و فروش اظهار داشت: پرسنل این شرکت تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا ضمن تامین حداکثری نیاز بازار داخلی بتوانیم با ارتباط گیری مناسب، از ظرفیت های بازارهای بین المللی نیز بهره مند شویم و بهره وری خود را افزایش دهیم.
گفتنی است شرکت شیمیایی فرآورد قشم از شرکت های زیر مجموعه شستا و در تولیدات صنایع پایین دست صنایع پتروشیمی در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع شده است و فعالیت اصلی شرکت شیمیایی فرآورد قشم، تولید محصولات پلی اتیلن از جمله کیسه سه لایه پلی اتیلنی FFS،شیرینک وپالت است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcdos0f.yt0fk6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما