بزودی هیات مدیره هلدینگ نفت و گاز و پارسیان تغییر خواهد کرد.
plusresetminus
تغییرات مثبت در هیات مدیره نفت و گاز پارسیان
به گزارش اختصاصی اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، منابع اگاه خبردادند بزودی تغییراتی در هیات مدیره هلدینگ نفت و گاز و پارسیان رخ خواهد داد.
این تغییر مثبت هدفمند  و بستر ساز رشد در این هلدینگ بزرگ خواهد بود.
یکی از اصول مهم حاکمیت شرکتی، هیأت مدیره شرکت است که می‌تواند به گونه‌های مختلفی بر عملیات شرکت و نتایج آن، تأثیر بگذارد.
نقش هیات مدیره این است که به عنوان نمایندگان سهامداران، هم اختیار و هم مسئولیت دارند تا سیاست های اصلی شرکت را تعیین کرده و تضمین کنند که از آن سیاست ها پیروی و تبعیت خواهد شد.
هیات مدیره موظف است تمام تصمیماتی را که ممکن است بر عملکرد بلند مدت شرکت تأثیر بگذارد، تصویب کند. به عبارتی دیگر، شرکت اساسأ توسط نقش هیات مدیره اداره می شود که هماهنگ و سازگار با سهامداران، بر کار مدیران ارشد نظارت دارد. مقصود از حاکیمت روابطی است که میان این سه گروه (هیات مدیره، مدیریت و سهامداران) و به منظور تعیین جهت حرکت و عملکرد شرکت برقرار می شود.
شرکت در سال 1386 با نام شرکت سرمایه گذاری توسعه الوند غدیر (سهامی خاص) تاسیس و در سال 1392 ضمن تغییر نام به گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و تغییر از سهامی خاص به سهامی عام در بورس اوراق بهادار تهران پذیرش شده و سهام آن در تاریخ 1390/11/26 عرضه گردید.
https://naftara.ir/vdceex8z.jh8zpi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما