بیست و هشتمین شعبه کیمیا اسپیدی به عنوان بزرگترین پخش مویرگی محصولات روانکار «شرکت نفت سپاهان» در استان قم افتتاح شد.
plusresetminus
آغاز به کار بیست و هشتمین نمایندگی دائم توزیع محصولات نفت سپاهان در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، بیست و هشتمین شعبه کیمیا اسپیدی به عنوان بزرگترین پخش مویرگی محصولات روانکار «شرکت نفت سپاهان» در استان قم افتتاح شد.
  روز دوشنبه 17 مهر 1402با حضور مدیران ملی و استانی و اصحاب رسانه بیست و هشتمین شعبه کیمیا اسپیدی در استان قم آغاز به کار کرد.
در این مراسم مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی و عضو هیت مدیره شرکت نفت سپاهان اظهارداشت: جایگاه حمل ونقل در تولید، اشتغال و پیشرفت کشور بسیار مهم و اساسی است که اگر زیرساخت های آن فراهم نشود می تواند این صنعت را  دچار مشکل کند که پس از بنزین، روغن و لاستیک نقش اساسی را دراین راستا دارند.




مهندس حمیدرضا دهقانی افزود: شرکت نفت سپاهان در شش ماه نخست سالجاریاز لحاظ میزان فروش رتبه نخست را دارد و سال گذشته با تولید بیش از ۷۲۱ هزار تن رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.
دهقانی گفت:هدف اصلی توزیع و پخش فرآورده های نفتی به صورت مویرگی است که نمونه موفق تلاش و تولید ملی را نشان می دهد و در زمینه ساخت ضد یخ و فیلتر خودرو هم وارد شده است.
وی بیان کرد: این شرکت دستگاه ها و تجهیزات مناسبی دارد و به عنوان مثال ۲۰۰ دستگاه کامیون در اختیار دارد و ۱۰۰ دستگاه تا پایان سال خریداری می شود که ظرفیت مهمی برای حمل ونقل محصولات خود داراست. وی افزود :۵۱ دستگاه کامیون کشنده نیز خریداری شده که تا دو ماه آینده به چرخه کار می آید و ماموریت اصلی شرکت، فروش انواع محصولات در داخل کشور است و کنترل بازار با حذف واسطه ها انجام می شود.وی ادامه داد: دومین هدف ارائه محصولات اصل و با کیفیت به دست مشتریان است و هدف سوم ارائه محصولات با قیمت مصوب است و حدود ۷۰ محصول ما با قیمت مصوب به فروش می رسد.
وی با بیان اینکه قم ظرفیت بالایی در کشور دارد، گفت: قم قطب نشر، پایگاه تشیع و محور مواصلاتی ۱۷استان است و به دلیل وجود حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد جمکران، دارای موقعیت می باشد که مسافران زیادی به آن وارد می شوند و با داشتن یک میلیون و۳۰۰ هزار نفر جمعیت و وجود ۲۴۰ هزار خودرو نقاط مثبتی برای شرکت ما محسوب می شود. 
عضو هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان اظهارداشت:امیدواریم که شرکت نفت سپاهان منشاء خیر و برکت برای استان باشد و اهداف ما هم تحقق پیدا کند.
گفتنی است درپایان این مراسم مدیران این شرکت پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
  



اشتراک گذاری
https://naftara.ir/vdcaaen6.49n6a15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما