مقاله نوشته مهندس کریمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، دکتر فرهاد قلی‌نژاد سرپرست واحد پژوهش و فناوری و مهندس محمود گودرزیان کارشناس این واحد از بین مقاله‌های رسیده به پنجمین همایش متانول ایران به عنوان یکی از ۵ مقاله برگزیده انتخاب و معرفی شد.
plusresetminus
درخشش پتروشیمی سبلان در همایش متانول
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل، سرپرست واحد پژوهش و فناوری و کارشناس واحد پژوهش و فناوری پتروشیمی سبلان، در پنجمین همایش متانول ایران به طور مشترک موفق به کسب عنوان مقاله برگزیده شدند.
  مقاله «طراحی و بررسی فنی و اقتصادی سیستم بازیافت هیدروژن از گاز پرچ واحد تولید متانول جهت تولید آمونیاک» نوشته مهندس کریمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، دکتر فرهاد قلی‌نژاد سرپرست واحد پژوهش و فناوری و مهندس محمود گودرزیان کارشناس این واحد از بین مقاله‌های رسیده به پنجمین همایش متانول ایران به عنوان یکی از ۵ مقاله برگزیده انتخاب و معرفی شد.
در پایان این همایش این افراد با حضور دکتر دیداری مدیرعامل پتروشیمی زاگرس و جمعی از مدیران پتروشیمی‌های متانولی مورد تقدیر قرار گرفته و تندیس خود را دریافت کردند.
گفتنی است این رویداد بین المللی با حضور کلیه شرکت‌های متانول‌ساز و هلدینگ‌های سرمایه گذار و با حضور جمعی از مقامات کشوری در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcipwaz.t1az32bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما