اخیرا طی یک تصمیم عجیب از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، مالکان خودروهای صفر کیلومتر، شخصا باید برای گرفتن کارت سوخت خود به دفاتر پلیس+١٠ مراجعه کرده و پس از یک انتظار طولانی مدت از کارت سوخت بهره مند شوند!
plusresetminus
دردسرهای دریافت کارت سوخت بیشتر شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، همین چند ماه پیش بود که هزینه صدور کارت سوخت به بیش از ١٠ برابر افزایش یافت.
این درحالی بود که گمان می رفت خدمت رسانی در این حوزه به دلیل افزایش قیمت، بهبود یابد.
اما اخیرا طی یک تصمیم عجیب از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، مالکان خودروهای صفر کیلومتر، شخصا باید برای گرفتن کارت سوخت خود به دفاتر پلیس+١٠ مراجعه کرده و پس از یک انتظار طولانی مدت از  کارت سوخت بهره مند شوند!
تا پیش از این تصمیمِ خلاف وعده های دولت سیزدهم، ارسال کارت سوخت خودروهای صفر کیلومتر از طریق شرکت های خودروساز انجام می‌پذیرفت و این کارت نیز مانند اسناد مالکیت وسیله نقلیه بدون مراجعه حضوری برای مالکین از طریق پست ارسال می شد و  نیازی به مراجعه حضوری مالکین خودرو جهت ارائه درخواست نداشت.
همه این ها درحالی‌ست که رییس دولت سیزدهم همواره تاکید بر تسهیل دسترسی مردم به خدمات دولتی داشته و به مسولین ماموریت داده امور را به نحوی آسان کنند تا مردم از دوندگی به دنبال خدمات نجات یابند.
گفتنی است همزمان با این تصمیمات عجیب و افزایش بالای ده درصدی مصرف بنزین، تعداد کارت بنزین آزاد در جایگاه های سوخت سطح کشور نیز به شدت کاهش یافته و مردمی که در صف دریافت کارت سوخت به سر می‌برند را با چالش های زیادی در هنگام سوخت‌گیری مواجه ساخته است!
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcaein6.49n6w15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما