سردار شجاعی با اشاره به دستگیری ۷۸ متهم در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش ریالی محموله سوخت کشف شده را بالغ بر ۶۸ میلیارد ۳۵۰ ریال برآورد کرده‌اند که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.
plusresetminus
توقیف محموله سوخت قاچاق در خلیج فارس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف هزاران لیتر سوخت قاچاق در آب‌های انحصاری استان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
 سردار رضا شجاعی اظهار داشت: ماموران پایگاه دریابانی چابهار در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق در نتیجه ساعت‌ها اقدامات  اطلاعاتی و عملیاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج محموله‌های سوخت از آب‌های کشور و فروش به دلالان  کشورهای حوزه دریا عمان آگاه شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با اعزام به موقع به محل و طی عملیات‌های ضربتی موفق شدند 49 فروند شناور و یک فروند لنج تابعه کشور هندوستان و 18 خودروی سواری در حین جابه‌جایی محموله قاچاق سوخت و هنگام خروج از آب‌های کشور در فاصله 95 مایلی از ساحل کشورمان را متوقف کنند که در بازرسی از آنها 158 هزار 993 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل که  در مخازن جاساز شده بود کشف کردند.
وی ادامه داد: شناورهای توقیف شده به بهانه فعالیت تجاری و صیادی اقدام به سوخت گیری و روانه دریا شده بودند ولی مسیر خود را به محل فروش و تبادل سوخت منحرف کرده که با هوشیاری دریابانان مرزبانی استان  سیستان وبلوچستان متوقف شدند.
سردار شجاعی با اشاره به دستگیری 78 متهم در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش ریالی محموله سوخت کشف شده را بالغ بر 68 میلیارد 350 ریال برآورد کرده‌اند که  به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgu39q.ak9qx4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما