با هدف حمایت‌ از شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان نخبه به زودی صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیری پتروشیمی شازند ایجاد می‌شود.
plusresetminus
تأسیس صندوق خطرپذیری پتروشیمی شازند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، با هدف حمایت‌ از شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان نخبه به زودی صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیری پتروشیمی شازند ایجاد می‌شود.
  دکتر علیرضا خلیلی نیا در جمع معاونین و مدیران این شرکت، ضمن اشاره به تایید سند راهبردی شرکت پتروشیمی شازند از سوی اعضای هیات مدیره این شرکت گفت: در جلسه اخیر اعضای محترم هیات محترم هیات مدیره علاوه بر تصویب و استقبال از سند راهبردی پتروشیمی شازند، تشکیل صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی )موسوم به  (CVCدر راستای حمایت از طرح های دانش بنیان مورد موافقت اعضا قرار گرفت و همکاران واحد پژوهش و فناوری باید در زمینه ارائه طرح های نوآورانه و دانش بنیان اقدامات لازم را پیگیری کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به میزان فروش شاراک در مهر ماه سال جاری گفت: خوشبختانه با تلاش جمعی شاهد کسب موفقیت جدیدی در پتروشیمی شازند می باشیم و رکورد فروش ادوار شاراک با ثبت دو هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان شکسته شد. مدیرعامل پتروشیمی شازند اظهار کرد: بر اساس آمار موجود، فروش مهر ماه سال جاری شرکت نسبت به به مهر ماه سال گذشته نشان از رشد ۳۷ درصدی دارد که این میزان از رشد فروش نیز بسیار قابل توجه می‌باشد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjxmev.uqevozsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما