نشست هم‌اندیشی مسئولیت‌اجتماعی صنعت پتروشیمی، با حضور دبیران و نمایندگان هلدینگ‌های پتروشیمی برگزار شد.
plusresetminus
نشست‌ هم‌اندیشی شورای دبیران مسئولیت‌اجتماعی صنعت پتروشیمی برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محسن عوضدخت مشاور اجتماعی معاون وزیر و رئیس دبیر خانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی ضمن محکوم کردن حملات رژیم صیهونیستی به مردم غزه گفت: شجاعت مردم غزه در مبارزه با استعمار و تلاش برای رسیدن به آزادی ستودنی است.
وی اظهارکرد: ما در صنعت پتروشیمی سیاست های کلان را پیگیری می کنیم تا بتوانیم اقدامات راهبردی و توسعه‌ای انجام دهیم و به دنبال تصدی‌گری امور نیستیم .
عوضدخت با اشاره به اقدام های این صنعت در مراسم اربعین بیان کرد: ستاد اربعین صنعت پتروشیمی توانست ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در اختیار زائران قرار دهد و از عملکرد درخشان صنعت در خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) تقدیر شد.
رئیس دبیر خانه مسئولیت اجتماعی صنایع ملی پتروشیمی افزود: در حوزه مسئولیت اجتماعی در کشور، باید در تمام بخش‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کار شود؛ همچنین باید به آگاهی و اطلاع رسانی به مردم در این زمینه توجه ویژه‌ای داشت تا شاهد همراهی و همدلی مردم باشیم.
عوضدخت بیان کرد: در آینده نزدیک همایش سراسری دبیران و مشاوران مسئولیت اجتماعی صنایع پتروشیمی کشور برگزار می‌شود؛ همچنین پیش نویس آیین‎‌نامه شورای عالی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی و تهیه کتاب سال صنعت پتروشیمی کشور از دیگر اقدامات پیش رو صنعت پتروشیمی است.
وی ضمن قدردانی از مشارکت چشمگیر صنایع پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های گذشته دبیر خانه مسئولیت اجتماعی ، مشارکت و همدلی شرکت ها را در اقدامات مسئولیت اجتماعی صنایع پتروشیمی حائز اهمیت دانست.
بر اساس این گزارش، مشاوران و دبیران اجتماعی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی در این جلسه ضمن انتقال تجارب، چالش‌ها،مسائل اجرایی و قانونی و نیز مطالباتی که دستگاه‌های دولتی از این صنعت دارند را بیان و برلزوم ارائه برنامه و رویکرد یکپارچه‌ای در صنعت پتروشیمی تاکید کردند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcd590f.yt0fn6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما