رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به دستگیری ۴ نفر در این رابطه، تصریح کرد: در بازرسی از این شناور ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.
plusresetminus
توقیف شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف شناور حامل ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
 مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و با هدف ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان، مأموران دریابانی شهرستان پارسیان یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را در آب‌های خلیج فارس توقیف کردند.
وی در ادامه افزود: با توجه به وصول گزارشاتی مبنی بر قاچاق گازوئیل توسط یک فروند شناور لنج تجاری، مأمورین دریابانی پاسگاه دریایی تبن با هماهنگی مقام قضایی پس از انجام کار‌های اطلاعاتی دقیق، نسبت به توقیف شناور مذکور اقدام کردند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به دستگیری 4 نفر در این رابطه، تصریح کرد: در بازرسی از این شناور 60 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.
قهرمانی یادآور شد: دستورات لازم مبنی بر تحویل سوخت‌های مکشوفه به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز صادر شده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه، مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت در خلیج فارس و دریای عمان به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و این مهم با رصد اطلاعاتی و عملیاتی و کارآمد سازی نظارت‌ها به صورت جدی پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcdk50f.yt0fz6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما