سردار جاویدان افزود: در این طرح ضربتی، مقدار تقریبی ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف، بیش از ۱۰ باب محل نگهداری و دپوی سوخت تخریب و همچنین ۷۶ مخزن نگهداری سوخت در محل به علت عدم امکان جاجایی معدوم شد.
plusresetminus
۷۶ مخزن سوخت قاچاق در هرمزگان منهدم شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت با کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل و معدوم کردن ۷۶ مخزن نگهداری سوخت در یکی از محلات شهرستان بندرعباس خبر داد.
سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز (هشتم آبان ماه)، با اشاره به انهدام ۷۶ مخزن قاچاق سوخت در یکی از محلات شهر بندرعباس، اظهار کرد: طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، در محله نخل ناخدا شهرستان بندرعباس اجرا شد.
وی افزود: در این طرح ضربتی، مقدار تقریبی ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف، بیش از ۱۰ باب محل نگهداری و دپوی سوخت تخریب و همچنین ۷۶ مخزن نگهداری سوخت در محل به علت عدم امکان جاجایی معدوم شد.
این مقام انتظامی استان با اشاره به سایر موفقیت های حاصله از اجرای این طرح منسجم پلیسی، به دستگیری سارق حین سرقت با کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و توقیف یک دستگاه خودرو دارای دستور توقیف از سوی مراجع قضایی اشاره کرد.
فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان قاچاق سوخت ادامه دارد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcepf8z.jh8z7i9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما