سهیلی گفت: یک انشعاب غیرمجاز که به‌صورت حرفه‌ای از سوی سارقان روی یکی از خطوط صادرات نفت در یکی از میدان‌های نفتی ایجاد شده بود کشف و ضبط شد.
plusresetminus
کشف انشعاب غیرمجاز روی خط لوله صادراتی نفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سرپرست اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از کشف انشعاب غیرمجاز روی خط لوله صادراتی نفت و توقیف تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر نفت خام غیرمجاز در شهرستان امیدیه خبر داد.
  ابراهیم سهیلی گفت: در پی اقدام‌های مراقبتی و عملیاتی نیروهای حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، یک انشعاب غیرمجاز که به‌صورت حرفه‌ای از سوی سارقان روی یکی از خطوط صادرات نفت در یکی از میدان‌های نفتی ایجاد شده بود کشف و ضبط شد.
وی افزود: با رصد و پایش شبانه‌روزی عوامل این حراست به‌منظور صیانت از تولید پایدار، یک دستگاه کامیون از نوع تانکر با ظرفیت ۳۲ هزار لیتر نفت که تحت رصد و اشراف عوامل حراستی بود در عملیاتی مشترک بین نیروهای حراست و عوامل انتظامی شهرستان امیدیه در این سرقت نافرجام به‌همراه عوامل هدایت‌کننده طی یک اقدام ضربتی مشترک در بامداد روز یکشنبه (هشتم آبان‌ماه) توقیف و تحویل مراجع انتظامی و قضایی شد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری یکی از پنج شرکت بهره‌برداری تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که راهبری عملیات تولید، فرآورش و انتقال نفت و گاز را در ۴۵ واحد عملیاتی از هشت میدان نفتی (آغاجاری، کرنج، پرنج، پارسی، رامشیر، رگ سفید ۱، پازنان ۱ و مارون ۲) با فعالیت ۱۲ واحد بهره‌برداری، هشت کارخانه گاز و گاز مایع، ‌۱۸ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز و چهار واحد نمک‌زدایی به‌عهده دارد و ۲۵ درصد نفت مناطق نفت‌خیز جنوب را تولید می‌کند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdccsmqs.2bqs18laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما