در نخستین روز از پانزدهمین همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات مدیران عامل دو تولیدکننده بزرگ قیر ایران در غرفه نفت پاسارگاد دیدار و گفتگو کردند.
plusresetminus
همکاری فعالان صنعت قیر ایران بازار را متحول خواهد کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در نخستین روز از پانزدهمین همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات مدیران عامل دو تولیدکننده بزرگ قیر ایران در غرفه نفت پاسارگاد دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که با هدف امکان سنجی گسترش همکاری‌های مشترک برای رفع موانع فعلی بر سر راه تولیدکنندگان قیر کشور برگزار شد دکتر اسفندیار مدیرعامل نفت پاسارگاد ضمن ابراز تمایل به همکاری در مواردی که هردو شرکت در آن منافع مشترک دارند گفت: رقابت سالم و در عین حال گسترش همکاری نفت پاسارگاد و نفت جی می‌تواند فضای بهتری برای هر دو مجموعه و سهامداران و همچنین بازار قیر ایران به وجود بیاورد.
دکتر اسفندیار با اشاره به اینکه همکاری این دو شرکت سبب اثرگذاری هرچه بیشتر در بازار و تصمیم سازی در این صنعت خواهد شد، از گسترش هرچه بیشتر همکاری‌های طرفین ابراز خرسندی کرد.
دکتر نیکوسخن، مدیرعامل نفت جی نیز در این دیدار با بیان اینکه ظرفیت‌های مثبت فراوانی برای همکاری و تعامل طرفین وجود دارد گفت: با استفاده از این ظرفیت‌ها و تمرکز بر مسائل و منافع مشترک بین نفت پاسارگاد و نفت جی می‌توانیم در جهت پیشرفت کشور و صنعت قیر ایران گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه هر دو شرکت در تلاش هستند تا منافع بیشتری را به سهامداران خود برسانند گفت: خروجی این همکاری‌ها منجر به متقویت و شکوفایی صنعت قیر کشور و سبب توفیق هر دو شرکت خواهد بود.
نفت پاسارگاد با ۶ مجتمع تولیدی و ۲ پایانه صادراتی و نفت جی با ۳ سایت تولید و ذخیره سازی بزرگترین تولیدکننگان قیر در خاورمیانه و ایران محسوب می‌شوند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdciqyaz.t1az52bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما