بررسی ها نشان می دهد هلدینگ پتروفرهنگ حجم تولید خود را تا بیش از دو برابر افزایش داده است.
plusresetminus
درخشش پتروفرهنگ در سال رشد تولید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، این هلدینگ که از آن می توان به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده متانول کشور نام برد در حالی تولیدات خود را به حدود سه میلیون تن در سال مالی جدید رسانده است که در سال مالی گذشته نیمی از این میزان متانول تولید کرده بود.
به بیان دیگر شرکت های زیرمجموعه هلدینگ پتروفرهنگ در سال مالی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ توانسته بودند حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن متانول تولید کنند.
جواد زارع پور، مدیرعامل پتروفرهنگ که چند ماهی است هدایت این هلدینگ مهم را برعهده گرفته، با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام سال "مهار تورم" و "رشد تولید"  نام گذاری شده است، در راستای رفع مشکلات شرکت های زیرمجموعه برای افزایش تولید تلاش های مضاعفی صورت داده است.
از اقدامات بسیار مهم زارع پور می توان به هماهنگی وی در دو شرکت پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ پتروفرهنگ یعنی کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان اشاره کرد که با ذخیره و فروش متانول در زمان قطعی گاز نه تنها توانست از زیان این هلدینگ جلوگیری کند بلکه در مقطع افزایش قیمت متانول باعث سودآوری شرکت های زیرمجموعه نیز می شود.
به نظر می رسد هلدینگ پتروفرهنگ با همدلی، هم افزایی و حمایت های صندوق ذخیره فرهنگیان و همچنین تلاش های شبانه روزی مدیران و کارشناسان خود در همه سطوح، هفته ها و ماه های درخشانی را پیش رو داشته باشد و فرهنگیان به عنوان سهامداران اصلی این هلدینگ نیز پس از مدت ها طعم خوش موفقیت های این مجموعه عظیم را خواهند چشید زیرا پتروفرهنگ این روزها با دانش مدیریتی امثال زارع پور که ماحصل اندوخته های سال ها تجربه مدیریت موفق آن ها در دیگر دستگاه ها و نهادها است دارای انضباط و انسجام قابل قبولی شده که خروجی آن افزایش سود سهامداران در آینده ای بسیار نزدیک خواهد بود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjaaev.uqevxzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما