معاون تولید و رییس مجتمع پتروشیمی شازند گفت: این شرکت برای نخستین‌بار و در کنار چهار کشور چین، آلمان، فرانسه و آمریکا، موفق به تولید کاتالیست روپک شده که افتخاری بزرگ است.
plusresetminus
تولید کاتالیست روپک در پتروشیمی شازند برای اولین بار در کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، قاسم ساکی در نشست جام رسانه‌ای امید استان مرکزی در پتروشیمی شازند، افزود: این مهم با اتکای به توان داخل و به عنوان یک تجارت پرسود با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در پتروشیمی شازند تولید می‌شود.
وی بیان کرد: با تولید این کاتالیست، سالانه ۱۰ هزار میلیارد ریال سودآوری برای شرکت ایجاد شده است.
معاون تولید و رییس مجتمع پتروشیمی شازند ادامه داد: از ابتدای امسال و به دنبال نامگذاری سال، جهاد تولید در مجتمع پتروشیمی شازند شکل گرفت و شاهد رکورد شکنی تولید در این شرکت هستیم.
ساکی اظهار کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات در این شرکت تولید شده که نسبت به مدت مشابه قبل، ۳۶ درصد رشد دارد.
وی گفت: فروش تولیدات شرکت پتروشیمی شازند در این مدت به بیش از ۱۳۳ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه قبل، ۱۰ درصد افزایش دارد.
معاون تولید و رییس مجتمع پتروشیمی شازند اضافه کرد: این شرکت جزو معدود پتروشیمی‌هایی است که برق تولید می‌کند.
ساکی اظهار کرد: پتروشیمی شازند تنها شرکتی است که در کشور ماده اولیه پلاستیک سرم را تولید می‌کند.
وی گفت:۸۰ تا ۹۰ درصد کاتالیست‌های شرکت، تولید داخل است و به جد بر تولید داخل تاکید است.
پتروشیمی شازند در سال ۱۳۷۲ بهره‌برداری شد و به عنوان یکی از واحدهای فرادستی مطرح برای زنجیره بزرگی از تولیدکنندگان متوسط و کوچک کشور کارسازی و تامین مواد اولیه دارد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcf0edy.w6dytagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما