شاراک با وجود چالش‌های فراوان در تهیه خوراک پتروشیمی‌ها و افزایش نجومی نرخ خوراک در ۶ ماهه ابتدایی امسال، بیش از سال گذشته به سود رسیده و گزارش آن به زودی در کدال منتشر خواهد شد.
plusresetminus
سود پتروشیمی شازند از سال گذشته بیشتر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، پتروشیمی شازند با وجود افزایش قابل توجه نرخ خوراک و افزایش شدید هزینه‌ها موفق شده در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از سال گذشته سودآوری داشته باشد.
  پایگاه خبری انرژی‌پرس در گزارشی با عنوان «کدام پتروشیمی ها بیشترین کاهش سود خالص در ۶ ماه اول سال داشتند؟» مدعی شده سود ۶ ماهه نخست امسال شازند با کاهش ۴۵ درصدی به ثبت رسیده و صورت مالی ۶ ماهه را شاهد این مدعا ذکر کرده؛ این در حالی است که گزارش ۶ ماهه ابتدایی امسال شاراک اصلا منتشر نشده و این رسانه گاف بزرگی در تهیه گزارش خود داده است.
در گزارش فوق سود خالص ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ سه هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان اعلام شده در حالی که سود خالص شاراک در این مدت هزار ۷۲۴ میلیارد تومان بوده است. به عبارت بهتر خبرنگار انرژی پرس سود ۶ ماهه ابتدایی پارسال را به عنوان سود امسال جا زده و و با سال ۱۴۰۰ مقایسه کرده است.
صورت مالی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری در دست تهیه است و هنوز منتشر نشده و مشخص نیست منبع رسانه انرژی پرس کجا یا چه کسی است. شاراک با وجود چالش‌های فراوان در تهیه خوراک پتروشیمی‌ها و افزایش نجومی نرخ خوراک در ۶ ماهه ابتدایی امسال، بیش از سال گذشته به سود رسیده و گزارش آن به زودی در کدال منتشر خواهد شد.
پتروشیمی شازند انتظار دارد خبرنگاران محترم به خصوص خبرنگاران رسانه‌های تخصصی با دقت بیشتری به تهیه گزارش‌های خود بپردازند و موجب تشویش سهامداران و مخاطبان خود نشوند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch66nz.23nzvdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما