مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس گفت: در بحث همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک باید به سمت توسعه صنایع و زنجیره پایین دستی با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذار و مصرف‌کننده متانول در چین حرکت کنیم.
plusresetminus
روزهای پر کار دیداری در چین/باید به سمت توسعه صنایع متانول با همکاری چین حرکت کنیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس گفت: شرکت پتروشیمی زاگرس بزرگترین تولیدکننده متمرکز متانول در دنیا با ظرفیت ۳.۳ میلیون تن در جهان است. حجم تولید متانول در کشور بالغ بر ظرفیت اسمی ۱۴ میلیون تن بوده و بزرگترین مصرف‌کننده این محصول کشور چین است.
وی افزود: ما سالانه بالغ بر ۹۵ درصد از محصولات تولیدی خود در حوزه به کشور چین صادر می‌کنیم و عملاً این کشور استراتژیک‌ترین مشتری شرکت‌های متانولی در کشور است.
دیداری بیان کرد: در این حوزه با توجه به اینکه تعدادی از شرکت‌ها در حال احداث هستند، سال‌های آینده حجم عمده‌ای با رقم معادل ۱۴ میلیون تن دیگر به ظرفیت تولید متانول کشور اضافه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس ضمن تأکید بر لزوم ظرفیت‌سازی در حوزه تولید متانول، گفت: در بحث همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک باید به سمت توسعه صنایع و زنجیره پایین دستی با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذار و مصرف‌کننده متانول در چین حرکت کنیم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcaaan6.49n6e15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما