میزان صادرات نفت ایران در ماه سپتامبر نیز ۱۶۲ هزار بشکه در روز کاهش یافته بود. میزان صادرات نفت ایران در ماه آگوست (ماه پیش از سپتامبر) به شدت افزایش یافته بود.
plusresetminus
صادرات ۱.۴۳ میلیون بشکه‌ای نفت ایران در مهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، بلومبرگ بر اساس آمارهای رهیابی و حرکت نفتکش‌ها اعلام کرد، صادرات نفت ایران در ماه اکتبر به 1.43 میلیون بشکه در روز رسیده است.
بر اساس آمار تنکر ترکرز، ایران در ماه گذشته میلادی 1.43 میلیون بشکه نفت و میعانات گازی در روز در نفتکش‌ها بارگیری کرده است و بر این اساس، میزان صادرات نفت ایران برای دومین ماه متوالی به میزان 194هزار بشکه در روز نسبت به ماه سپتامبر کاهش یافته و این رقم کمترین میزان از ماه جولای به شمار می‌رود.
دنبال کردن محموله‌های صادراتی نفت ایران به دلیل خاموش شدن گسترده رهیاب‌های ماهواره‌ای که سیستم‌های ردیابی متعارف صنعت کشتیرانی را تغذیه می‌کنند، چالشی منحصربه‌فرد است.
تنکر ترکرز با مطالعه تصاویر ماهواره‌ای از بارگیری محموله‌ها، تحلیل‌های خود از میزان نفت صادراتی نفت ایران را اعلام می‌کند.
میزان صادرات نفت ایران در ماه سپتامبر نیز 162 هزار بشکه در روز کاهش یافته بود. میزان صادرات نفت ایران در ماه آگوست (ماه پیش از سپتامبر) به شدت افزایش یافته بود.
بلومبرگ در ادامه نوشت، پیش از ماه اکتبر هم انتظار می‌رفت، صادرات نفت ایران کاهش یابد. منابع آگاه در ماه ستامبر گفته بودند، احتمالا میزان صادرات به اوج خود رسیده است زیرا با پایان تابستان، تقاضا در آسیا کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcco4qs.2bqs08laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما