مراسم تبادل تفاهم‌نامه همکاری انجمن قیر ایران و هند با حضور سفیر جمهوری اسلامی در دهلی برگزار شد. همچنین در پایان مراسم سفیر جمهوری اسلامی و هیئت همراه به رؤسای هیئت مدیره انجمن قیر ایران و اتحادیه صادرکنندگان نفت گاز پتروشیمی لوح تقدیر اعطا نمود.
plusresetminus
امضای تفاهمنامه همکاری قیر ایران و هند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، پیرو هماهنگی با دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی‌ ایران، عصر امروز دکتر ایرج الهی سفیر جمهوری اسلامی در هند، رایزن اقتصادی و دبیر دوم اقتصادی سفارت، به دعوت داود محمدی رئیس هیئت مدیره انجمن از همایش و نمایشگاه بین‌المللی solvex2023 بازدید نمود‌.
در ابتدای جلسه‌ پس از معرفی حاضرین در جلسه توسط دبیر انجمن، آقایان داود محمدی و احمد معروف‌خانی گزارشی از تلاش‌های بخش خصوصی در کسب جایگاه در بازار قیر هند و موفقیت های حاصله و ضرورت باز‌مهندسی این ارتباط توضیحاتی ارائه نموده و سپس دغدغه و مشکلات صادرات مشکلات رفع تعهد ارزی وضرورت سرمایه‌گذاری در این حوزه به همراه راهکارها مطرح گردید.
دکتر الهی در سخنانی به نقش قیر ایران در اقتصاد کشور و توسعه عمرانی هند و رضایت بالای وزارت راه هند از کیفیت قیر ایرانی اشاره نمود. وی در خصوص توسعه بازار قیر ایرانی ضمن تشکر از تلاش بخش خصوصی در این راستا بر آمادگی سفارت بر رفع مشکلات صادرکنندگان به عنوان تسهیل‌گر تاکید نمود.
دکتر الهی در ضرورت دفاع از اعتبار قیر ایرانی گفت: وظیفه ما حمایت از قیر ایرانی در برابر قیر بی‌کیفیت کشور‌های دیگر به هند می‌باشد و از همراهی بخش خصوصی در این زمینه استقبال می‌کنیم‌.
در ادامه پس از بازدید از میز شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، مراسم تبادل تفاهم‌نامه همکاری انجمن قیر ایران و هند با حضور سفیر جمهوری اسلامی در دهلی برگزار شد. همچنین در پایان مراسم سفیر جمهوری اسلامی و هیئت همراه به رؤسای هیئت مدیره انجمن قیر ایران و اتحادیه صادرکنندگان نفت گاز پتروشیمی لوح تقدیر اعطا نمود.
روابط عمومی انجمن قیر ایران از این اقدام ارزنده سفیر در حمایت از تلاش های بخش خصوصی قدر‌دانی نموده و امید است با توجه به موفقیت‌های حاصله، تلاش‌های مشترک برای حمایت از صادرات تولیدکنندگان توسط اتحادیه اپکس و انجمن قیر ایران منجر به توسعه سرمایه گذاری و ورود به صادرات کالاهای نفتی گردد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcefv8z.jh8zvi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما