در این بازدید که در ادامه‌ی بازدیدهای هفته‌ی گذشته و صدور دستور تخصیص اعتبار به منظور اتمام پروژه‌ و بهره‌برداری هرچه سریعتر از بندرتجاری خور سیف و خور غزاله انجام شد، پروژه‌ تصفیه خانه فاضلاب شهری بندرماهشهر در دستور کار قرار گرفت و مدیرعامل شرکت‌ پتروشیمی بندرامام و مدیران ارشد شهری به بازدید از روند این پروژه پرداختند.
plusresetminus
بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از پروژه‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام به همراه نماینده مردم شریف بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی با بازدید مجدد از پروژه‌های شهری، در جریان آخرین روند طرح‌ها قرار گرفت و دستور همکاری با آبفا به منظور بهره‌برداری هرچه سریعتر از پروژه‌ تصفیه خانه مرکزی فاضلاب شهری بندرماهشهر را صادر کرد.
 روز پنج شنبه ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲، دکتر انصاری نیک به همراه تعدادی از مدیران شرکت پتروشیمی بندرامام ، نماینده مردم شریف بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی و شهردار محترم بندرماهشهر برای دومین هفته پیاپی از روند پیشرفت پروژه‌های شهری ماهشهر بازدید کرد.
در این بازدید که در ادامه‌ی بازدیدهای هفته‌ی گذشته و صدور دستور تخصیص اعتبار به منظور اتمام پروژه‌ و بهره‌برداری هرچه سریعتر از بندرتجاری خور سیف و خور غزاله انجام شد، پروژه‌ تصفیه خانه فاضلاب شهری بندرماهشهر در دستور کار قرار گرفت و مدیرعامل شرکت‌ پتروشیمی بندرامام و مدیران ارشد شهری به بازدید از روند این پروژه پرداختند.
در این بازدید که با هدف رفع نیازهای پروژه و تسهیل روند پروژه ها صورت گرفت، دکتر انصاری نیک مدیرعامل شرکت‌ پتروشیمی بندرامام دستور همکاری کامل این شرکت با آبفا در زمینه های مهندسی و تامین تجهیزات را صادر و خواستار تسریع روند پروژه و بهره‌مندی مردم منطقه از طرح‌های در دست اجرا شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcfccdy.w6dycagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما