مدیرعامل سبلان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های شرکت دیون معوق شرکت بوده تاکید کرد: در سال مالی منتهی به مرداد ۱۴۰۲ موفق شدیم بخش بزرگی از این دیون معوق را پرداخت کنیم که دستاورد بزرگی است.
plusresetminus
دستاوردهای کلیدی پتروشیمی سبلان / مرور عملکرد موفق "کریمی"
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،به نقل از پتروفرهنگ- مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در مجمع سالانه این شرکت از افزایش بیش از 20 درصدی تولید این شرکت در سال مالی منتهی به مرداد 1402 نسبت به سال گذشته خبر داد.
  مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، 20 آبان ماه 1402با حضور علی یاری مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر، مدیران ارشد هلدینگ پتروفرهنگ، اعضای هیئت مدیره پتروشیمی سبلان، به ریاست علی لطفی و به دبیری رضا کریمی مدیرعامل سبلان برگزار شد.
 کریمی با اشاره به رشد 20 درصد تولید گفت: خوشبختانه در سال گذشته مالی توانستیم با تعویض کاتالیست و البته تامین اکسیژن ظرفیت تولید را به 100 درصد ظرفیت اسمی برسانیم که دستاورد چشمگیری است و حاصل آن، رشد بیش از 20 درصدی تولید سالانه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود و انشالله در سال آینده این میزان باز هم افزایش خواهد یافت.

 وی افزود: علاوه بر این و به تبع افزایش تولید ما افزایش صادرات را هم محقق کردیم که نتیجه آن افزایش ارزآوری برای کشور است.
 مدیرعامل سبلان همچنین با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های شرکت دیون معوق شرکت بوده تاکید کرد: در سال مالی منتهی به مرداد 1402 موفق شدیم بخش بزرگی از این دیون معوق را پرداخت کنیم که دستاورد بزرگی است.
 کریمی تصریح کرد: پیش‌بینی برای سال مالی منتهی به مرداد 1402 زیان 1200 میلیارد تومانی بود که ما موفق شدیم با مدیریت منابع، تمرکز بر افزایش تولید و انبارش محصول این این میزان زیان را تا 85 درصد کاهش دهیم و پیش‌بینی ما این است که انشالله در سال آینده به سوددهی خواهیم رسید.
 وی در پایان تصریح کرد: مجموع کارهای انجام شده در سال مالی گذشته گویای تلاش، جدیت و تعهد همه کارکنان و همکارانم در شرکت صنایع پتروشیمی سبلان است که خالصانه و با تمام توان تلاش کردند تا امانت‌دار خوبی برای سهامداران گرانقدر خود باشیم و ماحصل آن کاهش زیان انباشته، افزایش تولید و افزایش صادرات بوده است. این دستاوردی است که بابت تحقق آن از همه همکارانم قدردانی می‌کنم.
 در پایان این جلسه نیز صورت های مالی و گزارش هیأت مدیره به مجمع تصویب و روزنامه ایران به عنوان روزنامه رسمی شرکت صنایع پتروشیمی سبلان تعیین شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgty9q.ak9qx4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما