دکتر ابن الرضا و دکتر عباسی ضمن قدردانی از اقدامات درخشان و گسترده انجام شده طی مدت کوتاه سه ماه در پتروشیمی بوشهر، در خصوص ادامه استراتژی مسیر اجرایی ، ارائه طریق نمودند.
plusresetminus
صحه گذاری شستان بر عملکرد حاتمی در «پتروشیمی بوشهر»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، نشست مشترک هیات مدیره های  ساتا، شستان و مارون به میزبانی پتروشیمی بوشهر و در حضور مدیران عامل ؛ ابن الرضا، عباسی، امرایی و حاتمی  برگزار شد.  نشست ویژه شرکت های بالادستی و سهامداران پتروشیمی بوشهر در روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۲۰ در  سایت عملیاتی آن شرکت تشکیل شد.  پس از بازدید میدانی که با استقبال مدیران و کارکنان  مجموعه همراه بود، از روند تولید و پیشرفت عملیات نصب، گزارش های مرتبط اطلاع حاصل گردید.
در ابتدای جلسه،دکتر جواد حاتمی  ضمن خوشامدگویی، شرح مبسوطی از اقدامات اساسی به انجام رسیده و رفع مشکلات جاری در طی مدت محدود  حضور خود ارائه نمودند و حضور مدیران عالی‌رتبه در شرکت را موجب دلگرمی و نشاط روزافزون پرسنل شرکت در راستای تحقق ماموریت های محوله خود دانستند.
 در ادامه دکتر ابن الرضا و دکتر عباسی ضمن قدردانی از اقدامات درخشان و گسترده انجام شده طی مدت کوتاه سه ماه در پتروشیمی بوشهر، در خصوص ادامه استراتژی مسیر اجرایی ، ارائه طریق نمودند. 
 این نشست، اتخاذ تصمیمات بنیادی در جهت رفع گلوگاه های شرکت در حوزه تولید و توسعه در بر داشت که نتایج مثبت و جهشی آن در کوتاه مدت به خوبی قابل مشاهده و هویدا خواهد بود.



انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci53az.t1az52bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما