به نظر می رسد محمدصادق عظیمی فر به عنوان گزینه نهایی به صندلی مدیریت این هلدینگ نزدیکتر شده او انتخاب او نهایی شده است.
plusresetminus
عظیمی فر در یک قدمی مدیریت بر هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، برخی رسانه ها از معرفی گزینه های نهایی سه هلدینگ انرژی، گردشگری و صنایع غذایی بنیاد مستضعفان خبر داده اند که در این میان نام محمدصادق عظیمی فر به عنوان گزینه نهایی هلدینگ انرژی بنیاد اعلام شده است.
  علیرغم آنکه گزینه های اولیه متعددی برای مدیریت بر هلدینگ انرژی گستر سینا مطرح شده بود، سرانجام به نظر می رسد محمدصادق عظیمی فر به عنوان گزینه نهایی به صندلی مدیریت این هلدینگ نزدیکتر شده او انتخاب او نهایی شده است. عظیمی فر که در حال حاضر دستیار وزیر نفت است سابقه همکاری در مجموعه نفت در هر دولت قبلی و فعلی را در کارنامه دارد که نشاندهنده روحیه فراجناحی اوست.
از مهمترین سوابق او می توان به ریاست هیات مدیره شرکت پتروپارس اشاره کرد که دستاوردهایی همچون بهره برداری از فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی، افزایش تولید از میدان نفتی مشترک آزادگان جنوبی و انعقاد قرارداد توسعه بندر خوزه ونزوئلا را در پی داشت. او همچنین مدیر برنامه ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی بوده است.
 شرکت انرژی گستر سینا، هلدینگ انرژی زیرمجموعه بنیاد مستضعفان است که از سال 1386 تاسیس شده و در حوزه های مختلف صنعت نفت، از بالادستی تا پایین دستی فعال است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcfcxdy.w6d0tagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما