مدیرعامل پتروشیمی تبریز با بیان اینکه ،نزديك ۴ ماه است كه در واحد C۲ پلي استايرن معمولي گريد ۱۱۶۰ بطور متمادي توليد مي گردد تاکید کرد توليد اين گريد به لحاظ خصوصيات پليمري به آساني انجام نمي گيرد وليكن با اعمال تغييراتي در اين واحد امكان توليد متمادي اين گريد مهيا شده است.
plusresetminus
تولید پلی استایرن ها در پتروشیمی تبریز رکورد زد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، دکتر سید نورالله میراشرفی مدیرعامل پتروشیمی تبریز گفت:بهره برداري ناحيه سه متشكل از ۴ واحد مستقل بوده و روزانه حدود ۱۰۰۰ تن محصول اعم از محصولات مياني شامل اتيل بنزن و استاين و محصولات نهايي شامل انواع پلي استايرن معمولي‌، مقاوم و انبساطي در اين ناحيه توليد مي گردد.
میر اشرفی با بیان اینکه از ابتداي سال جاري تاكنون خوشبختانه توليد محصول بطور قابل توجهي بيشتر از برنامه توليد و بالاتر از طراحي واحد انجام شده است تصریح کرد:اين مهم در سايه تلاش هاي شبانه روزي كاركنان بهره برداري و كليه گروه هاي مرتبط اعم از امور تعميرات‌، بازرگاني‌، خدمات فني‌، HSE  و ... بدست آمده است. 
وی ادامه داد: در ناحيه سه بهره برداري استحصال محصول در كنار رعايت استانداردهاي توليد محصول موجب شده است كه محصول غير منطبق نهايي توليد شده در اين ناحيه در مجموع  كمتر از شاخص تعيين شده و در حدود چهاردهم درصد باشد.
مدیرعامل پتروشیمی تبریز با بیان اینکه ،نزديك ۴ ماه است كه در واحد C2 پلي استايرن معمولي گريد ۱۱۶۰ بطور متمادي توليد مي گردد تاکید کرد توليد اين گريد به لحاظ خصوصيات پليمري به آساني انجام نمي گيرد وليكن با اعمال تغييراتي در اين واحد امكان توليد متمادي اين گريد مهيا شده است.  
وی در پایان خاطر نشان کرد این مهم در سایه تلاشهاي بی وقفه همکاران خدوم پتروشیمی تبریز صورت پذیرفته که شایسته قدردانی است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjvyev.uqe8mzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما