رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و برای انجام تحقیقات به مرجع قضائی تحویل شد.
plusresetminus
توقیف محموله ۷ میلیاردی سوخت قاچاق در اصفهان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از متوقف کردن یک دستگاه کامیون تانکردار حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
 سرهنگ کامران ریاحی در این خصوص اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت بالای خود از خروج محموله سوخت قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیون کشنده مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: اکیپ گشت خودرویی این پلیس در مسیر محور مواصلاتی پلیس راه اصفهان – شیراز مستقر و پس از شناسایی خودروی مذکور در یک اقدام بهنگام و ضربتی آن را متوقف و در بازرسی از آن 30 هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شبکه توزیع که راننده بدون داشتن مجوزهای قانونی در حال خارج کردن آن از استان اصفهان بود را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 7 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و برای انجام تحقیقات به مرجع قضائی تحویل شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcbfgb8.rhb50piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما