بوشهر فرماندار دیر گفت: بیش از ۱۳۰۰ نیروی کارگری در پتروشیمی متانول کاوه در دیر فعال هستند که ۶۲ درصد از آن نیروها بومی هستند.
plusresetminus
۶۲ درصد کارگران پتروشیمی متانول کاوه، بومی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، یونس باربرز در بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر از پتروشیمی متانول کاوه با اشاره به اشتغال یک‌هزار و ۳۰۰ کارگر در مجتمع پتروشیمی متانول کاوه در شهرستان دیر افزود: ۶۲ درصد نیروهای فعال در این شرکت تولیدی صنعتی بومی هستند که امیدواریم استفاده از کارگران بومی در این مجموعه افزایش یابد.
وی با بیان اینکه شرکت‌های صنعتی و تولیدی جنوب استان باید اجرای کامل قوانین و مقررات در حوزه صنعت و اشتغال را مد نظر قرار دهند تا در روند تولیدات مشکلی رخ ندهد تأکید کرد: حقوق، دستمزد و مطالبات کارگران باید طبق قانون مورد توجه قرار گرفته و همچنین از معوق شدن حقوق این قشر زحمتکش جلوگیری شود.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز بیان کرد: وجود شرکت‌های صنعتی علاوه بر مزایایی چون رونق تولید و اشتغال و عمران برای آن منطقه در راستای منفعت مردم است و باید حل مشکلات آنها را در دستور کار قرار دهند.
مهدی مهرانگیز با تأکید بر توجه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نسبت به محیط پیرامونی خاطرنشان کرد: از مجتمع متانول کاوه شهرستان دیر انتظار می‌رود نقش خود را در مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به محیط پیرامونی به خوبی ایفا کند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تأکید بر نقش مهم صنایع و واحدهای صنعتی در رسیدگی به مطالبات مردم محیط پیرامونی خواهان اجرایی شدن مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در حوزه‌های مختلف عمرانی، اشتغال‌زایی و خدماتی شد.
مهرانگیز، نقش مجتمع تولیدی متانول دیر را در اقتصاد، صادرات و تأمین مواد اولیه کارخانه‌ها را مهم دانست و بیان کرد: حمایت از شرکت‌های تولیدی، صنعتی و فعالان اقتصادی در دستور دستگاه قضایی استان بوشهر قرار دارد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی تولید پایدار در این کارخانه را مورد تأکید قرار داد و گفت: توجه به تحقق مطالبات و حمایت از کارگران زحمتکش در اولویت برنامه‌های دستگاه قضایی قرار دارد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjyyev.uqe8azsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما