سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا با حضور بیش از پنجاه شرکت دانش‌بنیان ایرانی در مجتمع نمایشگاهی تویاپ استانبول ترکیه درحال برگزاری است.
plusresetminus
رقابت محصولات دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه پتروشیمی استانبول
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، ۵۷ شرکت تولیدکننده صنایع پتروشیمی و پلیمری ایران آخرین محصولات و دستاوردهای خود را متناسب با استانداردهای روز جهانی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا در استانبول به نمایش گذاشتند.
شرکت‌های دانش‌بینان نقش مهمی در تولید محصولات به‌روز دنیا در صنایع پتروشیمی و پلیمری دارند و در نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا در استانبول، آخرین محصولات بر پایه فناوری‌های روز دنیا ارائه شده است.
نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا به‌مدت چهار روز، ۲۴ تا ۲۷ نوامبر ۲۰۲۳ در مجتمع نمایشگاهی تویاپ استانبول ادامه دارد و از غرفه‌‌های ایران استقبال خوبی شده است.
«مهدی جهانی» مسئول بخش غرب آسیا مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول در پاسخ به سوال خبرگزاری ایران‌پرس گفت: “حدود هزار و ۴۰۰ شرکت از کشورهای مختلف جهان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا در استانبول شرکت کردند که ایران در این نمایشگاه حضور ویژه دارد.”
پژوهشگر ایرانی محصولات دانش‌بنیان هم در پاسخ به سوال خبرگزاری ایران‌پرس گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در سطح شرکت‌های خارجی به تولید محصولات دانش‌بنیان در بخش صنایع پتروشیمی و پلیمری مشغول هستند.
«حسین دستار» و «روح‌الله پورکاویان»، دو تولیدکننده ایرانی محصولات پلیمری نیز جدیدترین دستاوردهای پلیمری ایران را در نمایشگاه بین‌المللی صنایع پتروشیمی و پلیمری اوراسیا در استانبول ارائه کرده‌اند که این محصولات دانش‌بینان توان رقابت در بازارهای جهانی دارد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcguq9q.ak9x34prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما