سید محمد علی موسوی گفت: از مجموع ۲۴۵ نفر پذیرفته شده در آزمون پتروشیمی صدف تعداد ۱۸۵ نفر بومی هستند که معادل ۷۶ درصد از کل می باشد.
plusresetminus
جذب ۷۶ درصدی نیروهای بومی در پتروشیمی صدف
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، وی بر جذب نیروهای بومی در شرکت های مختلف فعال در منطقه ویژه تاکید کرد و اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای به کارگیری جوانان جویای کار بومی در شرکت های مستقر در منطقه ویژه به کار خواهیم گرفت.
موسوی با اشاره به زمان برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی صدف خلیج فارس در شهریور ماه سال جاری با نظارت مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس، از اعلام این نتایج تا پایان روز چهارشنبه، اول آذرماه خبر داد.
وی بر رعایت سهمیه استخدامی نیروی کار بومی استان بوشهر در شرکت های مستقر در منطقه تاکید کرد و گفت: در این آزمون ۶۰ نفر از جویندگان کار غیربومی در پتروشیمی صدف خلیج فارس پذیرفته شدند که معادل ۲۴ درصد از کل نیروهای جذب شده می باشد.
موسوی با قدردانی از پیگیری های مهندس اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، محمدی زاده، استاندار بوشهر و مهندس شمس، مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس از نمایندگان مردم شریف استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مجموعه هلدینگ خلیج فارس نیز قدردانی کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci3zaz.t1arq2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما