فروزنده تصریح کرد: نرخ فوب خلیج‌فارس شناور است و امکان دارد هر ماه تغییر کند، ولی اکنون با قیمت خدمات ۳۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
plusresetminus
توزیع گاز مایع دو نرخی شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه اردستان گفت: به ‌منظور اجرای سیاست‌ها و ایجاد شفافیت مالی از ابتدای آذرماه توزیع گاز مایع دو نرخی شده است.
حمید فروزنده اظهار کرد: افرادی که از گاز طبیعی بی‌بهره و مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، همچنان می‌توانند مانند گذشته گاز مایع موردنیاز خود را با نرخ یارانه‌ای و بدون تغییر قیمت به مبلغ ۲۷۹۰۰ تومان دریافت کنند.
وی افزود: گاز مایع یارانه‌ای به کسانی تعلق می‌گیرد که به گاز کشی شهری متصل نیستند، این افراد که شامل اصناف هم هستند می‌توانند با ثبت نام سهمیه خود را دریافت کنند.
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه اردستان با بیان اینکه توزیع گاز مایع از ابتدای آذرماه دو نرخی شده است، گفت: به ‌منظور اجرای سیاست‌ها و ایجاد شفافیت مالی، سوخت مصرفی مصرف‌کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای نیستند را بر اساس نرخ فوب خلیج‌فارس که به صورت ماهانه اعلام می‌شود، توزیع خواهیم کرد.
فروزنده تصریح کرد: نرخ فوب خلیج‌فارس شناور است و امکان دارد هر ماه تغییر کند، ولی اکنون با قیمت خدمات ۳۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
وی دریافت هرگونه فرآورده‌های نفتی را منوط به ثبت درخواست در سامانه فروش فرآورده‌های نفتی(سامانه سدف) و به‌صورت الکترونیکی دانست و گفت: برخی از مصرف‌کنندگان تاکنون نتوانسته‌اند ثبت‌نام خود را در این سامانه کامل کنند که باید هر چه سریع‌تر با مراجعه به سامانه سدف، نسبت به ثبت‌نام و درخواست گاز مایع مورد نیاز خود اقدام کنند.
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه اردستان با بیان اینکه محدودیتی برای توزیع گاز مایع به اصناف وجود ندارد و این افراد می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه سدف و تأیید اداره صمت سهمیه مورد نیاز را دریافت کنند، بیان کرد: اکنون برای توزیع کپسول در شهرستان اردستان محدودیتی وجود ندارد و ماهانه حدوداً ۷۰ تن گاز مایع سهمیه شهرستان است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjavev.uqe8hzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما