بچاری گفت: روال اداری تبدیل وضعیت بیشتر این افراد انجام شده و تلاش بر این است در کمترین زمان ممکن برای دیگر افراد واجد شرایط نیز اجرا شود.
plusresetminus
خبر خوب برای کارکنان ایثارگر پتروشیمی آبادان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان گفت: طرح تبدیل وضعیت بخشی از کارکنان ایثارگر پتروشیمی این شهرستان به اجرا درآمد و گروه دیگر به زودی انجام می‌شود.
امید بچاری اظهار کرد: طرح تبدیل وضعیت کارکنان از خانواده های ایثارگر پتروشیمی آبادان آغاز شد و بر اساس آن تمامی نیروهای مشمول به حالت رسمی تبدیل وضعیت می‌شوند.
وی افزود: این طرح در راستای ارتقای شغلی کارکنان شرکت پتروشیمی در این مجموعه به اجرا درآمد.
بچاری ادامه داد: در پتروشیمی آبادان ۱۱۵ نفر نیرو از خانواده ایثارگران هستند که قرارداد آنها از نوع مدت معین بوده و تبدیل وضعیت بیشتر این افراد انجام شده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان تصریح کرد: از تعداد مذکور عده کمی باقی‌ مانده که تبدیل وضعیت آنها در سریع‌ترین زمان ممکن در حال پیگیری است و به‌زودی محقق می‌شود.
وی اظهار کرد: همچنین تبدیل وضعیت کارکنان از خانواده‌های ایثارگر که در مجموعه پتروشیمی آبادان قرارداد آنها به صورت پیمانکاری است در حال انجام است.
بچاری گفت: روال اداری تبدیل وضعیت بیشتر این افراد انجام شده و تلاش بر این است در کمترین زمان ممکن برای دیگر افراد واجد شرایط نیز اجرا شود.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان تصریح کرد: این طرح در راستای دستورالعمل بند «و» تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران در سال ۱۴۰۱ که در بخشنامه شماره ۲۳۶۵۷ مورخ ۰۷/۰۴/۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه‌وبودجه کشور آمده صورت‌گرفته است.
مجتمع پتروشیمی آبادان با شروع جنگ رژیم بعث عراق به دلیل هم مرز بودن با کشور عراق هدف قرار گرفت و به طور کامل ویران شد.
هم اکنون مهمترین محصول تولیدی این پتروشیمی پی وی سی است که تولید آن در سال ۱۳۸۴ به حدود ۶۰ هزارتن افزایش یافت و تولید سالانه ۱۱۰هزار تن پی وی سی از اهداف طرح توسعه این مجتمع است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgqx9q.ak9xq4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما